خبرهای داغ:
در مرحله اول رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه،

تهیه و توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی اداره کل بهزیستی استان سمنان

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان سمنان گفت: اداره کل بهزیستی استان با تهیه و توزیع هزار و ۱۹۰ بسته سبد غذایی و ۳۰۰ بسته بهداشتی در مرحله اول رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه همکاری و شرکت کرده است.
کد خبر: ۹۲۳۸۴۱۷
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، رعنا سورمه اظهار کرد: سازمان بهزیستی کشور در راستای وظایف و رسالت سازمانی خود اقدامات پیشگیرانه خود را از ابتدای بهمن ماه آغاز کرده است و پس از شیوع ویروس کرونا در کشور و تا کنون بیش از ۳۸ دستورالعمل و ۵۰ اقدام شاخص را در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اجرایی کرده است.
وی افزود: سازمان بهزیستی کشور از اسفند ماه سال گذشته تا به امروز با برگزاری پویش لبخند مهربانی (بمناسبت عید) و پویش همدلی (ماه مبارک رمضان) با هدف جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی بمنظور کمک به افراد آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در کشور اقدام کرده است و تا کنون در این راستا با تحویل بسته‌های غذایی و بهداشتی در بین کودکان کار، مناطق آسیب پذیر، افراد آسیب دیده اجتماعی و اقتصادی، معتادین متجاهر و ... گامی در جهت رفع بخشی از نیاز‌های جامعه هدف خود برداشته است.
سورمه افزود: اداره کل بهزیستی استان پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در شب میلاد امام زمان (عج) با موضوع کمک به اقشار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا با اطلاع رسانی به موسسات خیریه تحت نظارت، اطلاع رسانی به خیرین حامی و حضور نماینده بهزیستی و روسای ادارات شهرستان‌ها در جلسات هماهنگی اقدام به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی بمنظور شرکت در رزمایش استانی مواسات و کمک‌های مومنانه کرد است.
رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان سمنان گفت: اداره کل بهزیستی استان با تهیه و توزیع هزار و ۱۹۰ بسته سبد غذایی و ۳۰۰ بسته بهداشتی در مرحله اول رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه همکاری و شرکت کرده است. ایشان در ادامه ابراز داشتند اداره کل بهزیستی استان سمنان در اسفند ماه سال گذشته نیز اقدام به تهیه ۱۰۰۰ بسته سبد کالا توسط موسسات خیریه کرده است که این سبد‌های کالا در بین جامعه هدف و افراد آسیب دیده در روز‌های کرونایی توزیع شده است. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها