ناحیه مقاوت بسیج امام حسین (علیه السلام)

نشست هماهنگی مدیران عملیات حوزه‌های برادر و خواهر

اولین نشست مدیران عملیات حوزه‌های برادر و خواهر با حضور فرمانده ناحیه امام حسین (ع) و معاون عملیات سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم در سالن جلسات ناحیه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۳۹۱۴۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم؛ اولین نشست مدیران عملیات حوزه‌های برادر و خواهر به همت معاونت عملیات ناحیه امام حسین (علیه السلام) در سالن جلسات ناحیه با حضور امیر جعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) و سید احمد موسوی افضل معاون عملیاتی سپاه علی بن ابیطالب (علیه السلام) استان قم برگزار گردید.

جعفری گفت: تداوم انقلاب اسلامی مرهون جهاد، پایداری و سخت کوشی مردان و زنان با ایمانی است که در عرصه پاسداری  از ارزش‌های الهی و افزایش آمادگی دفاعی لحظه‌ای درنگ نکرده و همواره در قبال مسئولیت‌های خویش پاسخگو بوده است و این خصلت شما مدیران عملیات حوزه‌ها میباشد.

فرمانده ناحیه امام حسین(ع) در ادامه بیان نمود: دوستان منتظر برنامه‌های ابلاغی و آموزشی نبوده و خود جوش در این راستا قدم بردارند .

وی گفت: حضور خواهران در کنار برادران در ماموریت‌ها لازم است و باید ساز و کار خود را داشته و طبق قوانین شرع و عرف از پتانسیل خواهران نیز در گشت‌های عملیاتی استفاده کرد.

موسوی افضل معاون عملیاتی سپاه استان قم نیز گفت: ناحیه امام حسین (ع) در رزمایش مواسات و همدلی مومنانه بسیار موفق درخشید و این قابل تقدیر است.
 
وی در ادامه گفت: با دادستان قم  همکاری بسیار خوبی داریم و در حال آماده سازی کارت‌های ضابطین قضایی استان قم هستیم.

گفتنی است در گفت و گویی صمیمانه مدیران عملیات حوزه‌های خواهر و برادر از موانع و مشکلات خود مواردی بیان نموده که فرمانده ناحیه و معاون عملیات سپاه قول مساعدت دادند.

در پایان با اهداء لوح تقدیر از زحمات مدیران عملیات حوزه‌ها در سال ۱۳۹۸ تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/الف- جهاندیده
ارسال نظرات
آخرین اخبار