رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان البرز خبر داد؛

توزیع ۷۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان در مناطق حاشیه نشین و محروم استان البرز

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان البرز از توزیع ۷۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان در مناطق حاشیه نشین و محروم استان البرز با همکاری یگان ویژه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۹۳۳۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵

به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج از کرج، مرتضی رفیعی بصیری در دیدار با فرمانده یگان ویژه استان البرز  ضمن ابراز خرسندی از ارتباط خوب یگان ویژه و سپاه استان البرز، گفت: یگان ویژه به عنوان یک ‌نهاد اجتماعی، انقلابی و مردم‌ محور، تاکنون در تمام مأموریت های سخت و نیز در مقابله با اغتشاشات و نا آرامی ها و برخورد با اشرار خوش درخشیده است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان البرز در تشریح اقدامات و فعالیت های جهادی مشترک یگان ویژه و سپاه استان البرز اعلام کرد: در مرحله اول 700 سبد غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی، گوشت، مرغ، خرما، ماسک و محول ضدعفونی کننده بین نیازمندان توزیع شده است. همچنین 235 عدد ماسک تنفسی نیز تولید و در چندین مرحله بین مردم توزیع شد و در ۲۷ منطقه حاشیه نشین و محروم استان البرز عملیات گندزدایی و ضدعفونی صورت گرفت.

رفیعی بصیری در ادامه با اشاره به آسیب های وارد شده از ویروس کرونا به قشر مستضعف عنوان کرد: امداد و کمک رسانی سازمان بسیج دانشجویی و گروه های جهادی توسط فرماندهی و کارکنان یگان ویژه استان البرز به هموطنان علاوه بر اینکه کمک شایانی به هموطنان کرد قوت قلبی نیز برای گروهای جهادی سپاه و بالارفتن روحیه و انگیزه های آن ها بود.

وی با بیان اینکه یگان های ویژه تاکنون فعالیت های چشمگیری در راستای طرح نسیم همدلی و « رزمایش کمک مومنانه» داشته اند، اذعان کرد: صفتی ارزنده تر از سربازان ولایت که همان مجاهدان و جهادگران فی سبیل الله هستند را نمی توان به این افراد نسبت داد. مشاهده این نیروهای خدوم در اردوهای جهادی و خدمت رسانی مشترک سپاه و آن ها به محرومان و مستضعفان بسیار لذت بخش است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان البرز سپاه را قدردان زحمات و همکاری های بی شائبه یگان های ویژه دانست و افزود: یگان های ویژه با رویکردهای اجتماعی و مردم یاری و با به کارگیری ابزارهای سازنده محبوبیت قابل توجهی را میان اقشارم مختلف جامعه به دست آورده اند و در واقع با حرکت های جهادی خودجوش و بدون هیچ گونه چشم داشت از سایر نهادها و گروه های جهادی برون سازمانی سبقت گرفته اند.

رفیعی در پایان با اهدای لوح سپاس به نیابت از فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، از زحمات و همکاری های سرهنگ جهانشاه زین الدینی فرمانده یگان ویژه استان البرز قدردانی کرد و گفت: انتظار می رود کمک های مؤمنانه و خیرخواهانه و همکاری های صمیمی یگان ویژه و سپاه استان ادامه داشته باشد تا با یاری خداوند این ویروس از کشور ریشه کن شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها