خبرهای داغ:

کارگاه تولیدی ماسک و گان شهرستان بهار

دوکارگاه در شهرستان بهار و دو کارگاه در لالجین با حضور صد نفر از خواهران بسیجی که بصورت جهادی در سه شیفت «8/30صبح تا 10/30شب»مشغول به کارند و روزانه بصورت میانگین 200عدد لباس گان و 1000 عدد ماسک در این کارگاه ها تولید میگردد.
کد خبر: ۹۲۳۹۳۷۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشوری خبرگزاری بسیج، خانم فاطمه کتابی اصل مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار بیان داشتند با لبیک به شعار سال حضرت آقا «جهش تولید»و دستوربه کمک مومنانه مقدمات افتتاح کارگاه های دوخت ماسک و لباس گان برای بیمارستان های کرونا مثبت از روز دوم اسفند آغاز و اقدام به تولید ماسک لباس گان در چهارکارگاه شهرستان بهار آغاز بکار کرد.
وی همچنین افزود دوکارگاه در شهرستان بهار و دو کارگاه در لالجین با حضور صد نفر از خواهران بسیجی که بصورت جهادی در سه شیفت «8/30صبح تا 10/30شب»مشغول به کارند و روزانه بصورت میانگین 200عدد لباس گان و 1000 عدد ماسک در این کارگاه ها تولید میگردد.
به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان بهار، آغاز رزمایش همدلی و نهضت کمک مومنانه در شهرستان بهار.
در راستای اجرای فرامین رهبری در روز نیمه شعبان مبنی بر اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه، قرار گاه امام حسن مجتبی (ع) به فرماندهی امام جمعه و قائم مقامی سپاه تشکیل و بیش از دو هزار بسته معیشتی و دو هزار بسته بهداشتی به ارزش ۵۵۰ میلیون تومان بین آسیب دیدگان شغلی از ویروس منحوس کرونا توزیع شد.
همچنین در روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) ۳ هزار بسته و روز عید فطر ۴ هزار بسته توزیع خواهد شد.
این بسته ها به همت سپاه ناحیه بهار، آستان قدس رضوی، گروه جهادی _خیری شهید ترابی کمال _گروه جهادی شهید جهانگیری سیمین_گروه جهادی نسل ظهور بسیج دانش آموزی_حوزه مقاومت بسیج امام صادق (ع) و حوزه مقاومت امام علی (ع)لالجین و امام حسن (ع)صالح آباد و هیئت علمدار تهیه و در حال توزیع می باشد.

 

انتهای پیام/م

ارسال نظرات
آخرین اخبار