خبرهای داغ:

تقدیر شهردار و اعضای شورای شهر قزوین از روحانیون جهادی

شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین از تلاش های حوزه علمیه استان در راستای مقابله با کرونا قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۲۳۹۴۰۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

به گزارش سرویس بسیج  طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج، مهندس سیاوش طاهرخانی در دیدار با مدیر حوزه علمیه استان قزوین از تلاش های شبانه روزی قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه استان در گندزدایی و ضد عفونی معابر و خیابان ها و همچنین حضور در مراکز درمانی و بیمارستان ها قدردانی کرد.

وی افزود: اعضای شورای شهر از ابتدای بروز و ظهور این بیماری پیشنهاد تأمین اعتبار برای مبارزه با کرونا را ارائه کردند و تمامی سازمان های شهرداری برای مقابله با این بیماری وارد عمل شدند و تا به امروز در قالب کارگروه سلامت شهرداری فعالیت می کنند.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: تلاش ارزشمند و مخلصانه روحانیت و طلاب قرارگاه جهادی حوزه قزوین در تغسیل اموات کرونایی ستودنی است.

وی ادامه داد: پرسنل سازمان آرامستان ها همچنان با رعایت تمام آیین نامه های بهداشتی و دستورالعمل ها نسبت به دفن بهداشتی و شستشو و تغسیل متوفیان اقدام می کنند که از کار مجاهدانه آنها تقدیر می  کنیم.

طاهرخانی با اشاره به پیشینه درخشان حوزه علمیه قزوین بیان کرد: حوزه  قزوین بزرگان برجسته ای همانند مرحوم آیت الله شالی، مرحوم آیت الله باریک بین، مرحوم آیت الله زرآبادی و دیگر شخصیت های ماندگار را دارد که هر یک از این عزیزان منشأ برکات برای کشور و این شهر بودند. و درحال حاضر نیز بزرگانی همانند حجت الاسلام والمسلمین عابدینی را در این شهر داریم که باید از وجود این عالمان بیشترین بهره را ببریم.

شهردار قزوین اظهار کرد:  به خاطر ارتباط نزدیکی که روحانیت با آحاد مردم دارند به خوبی از مشکلات و آسیب های اجتماعی اطلاع پیدا می کنند و به آنها در حل مشکلاتشان کمک می کنند و نقش روحانیت و حوزه های علمیه در این عرصه بسیار تأثیرگذار است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار