امام جمعه دلفان عنوان کرد

سپاه؛ پیش‌رو در اجرای طرح کمک مومنانه

حجت الاسلام جمیاری در ماه مبارک رمضان سپاه نیز همراه با دیگر ارگان‌ها بلکه قوی‌تر از دیگر ارگان‌ها در راستای عملیاتی کردن فرموده مقام معطم رهبری وارد میدان شد.
کد خبر: ۹۲۳۹۶۴۲
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر جمیاری امام جمعه دلفان در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان، گفت: در بیشتر مشکلات موجود در کشور نیروی خالص و مخلص سپاهی را می‌بینیم که به دستور مقام معظم رهبری در عرصه‌های فرهنگی, تربیتی ,سیاسی و امنیتی وارد شده و موفق می شود.

وی با بیان اینکه منظور ما از سپاه پاسداران همان بسیج مردمی نیز هست، افزود: حتی در بحث کمک مومنانه یا رزمایش مواسات پیش رو بوده و کمک می کنند.

امام جمعه دلفان عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان مقام معظم رهبری اشاره فرمودند: به افرادی که دلیل بیماری کرونا دچار مشکل شده‌اند کمک کنید، سپاه نیز همراه با دیگر ارگان‌ها بلکه قوی‌تر از دیگر ارگان‌ها در راستای عملیاتی کردن فرموده مقام معطم رهبری وارد میدان شد.

 

وی با تاکید بر اینکه بسیج مردمی نیز همیشه پویا و در صحنه بوده گفت: ما نیز به فرموده مقام معظم رهبری لبیک گفته و به حمایت از سپاه و بسیج ۷ میلیون بسته معیشتی که در سطح کشور در ماه رمضان در حال توزیع است را حمایت می‌کنیم.

 

جمیاری افزود: امروز که جهاد همه مواسات و کمک مومنانه است به یاری گرفتار و نیازمندان می شتابیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات