فرمانده سپاه ناحیه فراهان خبر داد؛

طبخ 2000 هزار غذای تبرکی کریمه آل طاها در فراهان

فرمانده سپاه ناحیه فراهان گفت: امروز همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، 2 هزار غذای گرم تبرکی به همت گروه جهادی شهید جمراسی شهر تلخاب طبخ و بین مردم توزیع می شود.
کد خبر: ۹۲۳۹۶۵۱
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ سرهنگ حسین رضایی، فرمانده ناحیه مقاومت فراهان در حاشیه مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از فراهان گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون 11 واحد مسکونی طرح جهاد همبستگی ملی در فراهان افتتاح شده و امسال 9 واحد مسکونی در دست احداث داریم.
وی افزود: از سال گذشته تاکنون 55 سری جهیزیه زوج های جوان در شهرستان به زوج جوان از سوی بسیج سازندگی شهرستان در راستای طرح ازدواج آسان اهداء شده است.
رضایی اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور سپاه، بسیج پای کار آمدند و در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور 11 کارگاه تولید ماسک در فراهان راه اندازی شد و تاکنون 70 هزار ماسک بهداشتی توسط این کارگاه ‌ها تولید و پس از استریل در سطح شهرستان توزیع شده است.
فرمانده سپاه ناحیه فراهان بیان کرد: یکی از دغدغه های کشاورزان فراهانی، مسئله کانال و استخر کشاورزی برای آبیاری است و به همت بسیج سازندگی فراهان کانال آب کشاورزی روستای سلیم آباد با اعتبار 100 میلیون تومان امروز به بهره برداری رسید.
وی خاطر نشان کرد: امروز همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، 2 هزار غذای گرم تبرکی به همت گروه جهادی شهید جمراسی شهر تلخاب طبخ و بین مردم توزیع می شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار