خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان:

جامعه امروز ما در شناخت ائمه(ع) دچار ضعف و اشکال است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان گفت: جامعه امروز ما در شناخت ائمه(ع) دچار ضعف و اشکال است و مردم از شناخت معرفت اهل بیت فاصله دارند.
کد خبر: ۹۲۴۰۲۸۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰

جامعه امروز ما در شناخت ائمه(ع) دچار ضعف و اشکال استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) و در راستای پویش امام حسن‌شناسی در سطح سپاه، هسته معرفتی سیره عملی امام حسن مجتبی(ع) در تیپ انصارالحسین(ع) با حضور فرهنگیاران و روحانیون این یگان برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان با بیان اهمیت مطالعه و پژوهش در سیره امامان معصوم(ع) جایگاه امام حسن(ع) را دارای اهمیت و مظلومیتی خاص عنوان کرد.

حجت الاسلام محمود قربانی اظهار اشت: جامعه امروز ما در شناخت ائمه(ع) دچار ضعف و اشکال است و مردم از شناخت معرفت اهل بیت فاصله دارند.

وی در موضوع صلح امام حسن(ع) با معاویه بیان کرد: اگر امام حسن(ع) صلح نمی‌کرد یا امام حسین(ع) به جنگ نمی‌رفت اسلام ناب محمدی از بین رفته بود بنابراین اگر هوشیاری و صلح امام حسن(ع) نبود اکنون اسلام ما اسلام معاویه بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان چهارده معصوم را دارای سیره و سلوک سیاسی اجتماعی واحد دانست و گفت: این چهارده نور واحد در زمان‌های گوناگون تلألو کرده و به تناسب شرایط اجتماعی عمل کرده‌اند.

وی همچنین اظهار داشت: پویش امام حسن‌شناسی در سپاه یک تلنگری است که در بحث شناخت ائمه(ع) قدم برداریم و اطلاعات خود را در زمینه اهل بیت بالا ببریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات