خبرهای داغ:
نامزد انتخابات هیات بدنسازی استان قزوین با انتقاد از روند برگزاری انتخابات اخیر این هیات گفت: اگر مصلحت‌ اندیشی خاص برخی‌ مسوولان نبود بی‌شک نتیجه متفاوتی در این انتخابات رقم می خورد.
کد خبر: ۹۲۴۰۵۴۴
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶

یدالله سلطانی قهرمان پرورش اندام کشور و داور و مربی رسمی این رشته که نتوانست در مجمع رای لازم را بدست آورد در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین گفت: افتخار می کنم مردانه رقابت کردم و 7 رای اخذ کرد که این رای‌ها از قهرمانان، مدیران و داوران باسابقه ورزش بوده است و نه صرفاً از مدیران که بخاطر پست و مقام خود و تحت فشارهای افراد غیرمتخصص رای می‌دهند؛ اگر مصلحت‌اندیشی خاص برخی‌مسئولان نبود بی‌شک نتیجه متفاوتی رقم می خورد.

وی در ادامه افزود: برای نتایج تائید شده احترام قائلم؛ اما روز مجمع در آغاز روند خوبی داشت ولی پس از آن ظاهراً مسیر به سمت و سویی خاصی هدایت شد که در واقع فرد خاصی مدنظر بوده است که نتیجه آن سلب اعتماد جامعه ورزش نسبت به انتخابات ریاست هیات ورزشی بدنسازی را به همراه داشت که بازخوردهای منفی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در خصوص نتایج انتخابات از سوی ورزشکارانان و باشگاهداران موید این مطلب است.

این نامزد هیات بدنسازی در انتقاد به برخی از اعضای رای دهندگان گفت: چرا نماینده های آموزش و پرورش و سایر ارگان‌ها که درجلسه حضور می یابند و در سرنوشت ورزش استان برای حداقل 10 هزار نفر تصمیم می‌گیرند به خود زحمت شنیدن طرح و برنامه های یک نامزد را نمی دهند؛ آیا از یک حوزه فرهنگی که پرورش دهنده انسان های با محوریت اخلاق است، خواسته زیادی است؟

سلطانی در ادامه تصریح کرد: هدف از حضور من در انتخابات خدمت به ورزش بدنسازی بوده و معتقدم خیری در این بوده است که رای نیاورم؛ امیدوارم هر چیزی که خیر و مصلحت ورزش بدنسازی و پرورش اندام است اتفاق بیفتد.

وی در ادامه گفت: امروز به عنوان عضو کوچک این رشته هر کاری از دستم برآید در راستای پیشرفت ورزش دریغ نخواهم کرد.

این قهرمان اسبق کشور در پایان گفت: با توجه به فضای ورزشی که وجود دارد امیدوارم در انتخابات پیش‌رو؛ رویه سالم تری را در پیش بگیرند تا افرادی که شایستگی و تخصص بیشتری در هر رشته ورزشی دارند بتوانند در عرصه ورزش حاضر شوند و خدمت کنند.

مجمع انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین هفته گذشته با حواشی و با رقابت جدی 6 نامزد برای تصدی مدیریت هیات برای 4 سال آینده در شرایطی برگزار شد که رقابت آفشید خشنویس و یدالله سلطانی در دور سوم با نتیجه 8 بر7 خوشنویس همراه شد.

 

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها