خبرهای داغ:

شماره کارت ۹ امامزاده شهر بسطام جهت واریز غیرحضوری نذورات

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهر بسطام گفت: به‌منظور تسهیل در واریز نذورات مردمی بقاع متبرکه و امامزادگان بسطام، شماره کارت‌های ۹ بقعه متبرکه و امامزاده شهر بسطام اعلام شد.
کد خبر: ۹۲۴۰۹۸۲
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام رضا محمدرضا بخشی اظهار کرد: با عنایت به شرایط موجود در جامعه و شیوع ویروس کرونا و بسته بودن بقاع متبرکه، عده زیادی از مردم مؤمن، زائران و مجاوران بقاع متبرکه متقاضی ایجاد راهکاری جهت واریز نذورات خود به‌حساب بقاع متبرکه بودند که طی مذاکراتی که از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه با بانک ملی صورت گرفت و منجر به ایجاد شماره کارت‌های بقاع متبرکه در سطح کشور شد.
وی افزود: بعضاً مشاهده می‌شود برخی از زائران و مجاورین در هنگام اهدای نذورات خود به بقاع متبرکه تأکیددارند که نذوراتشان در زمینه‌ای خاص هزینه شود به همین منظور برای هر امامزاده ۴ شماره کارت اعلام شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهر بسطام تصریح کرد: این شماره کارت‌ها عبارت‌اند از شماره کارت جهت واریز نذورات مرتبط با برنامه‌های عمرانی، شماره کارت جهت واریز نذورات مرتبط با برنامه‌های فرهنگی، شماره کارت جهت واریز نذورات مرتبط با هزینه‌های جاری بقعه شامل حقوق خدام، هزینه‌های مصرفی و انرژی و ... و یک شماره کارت هم مخصوص نذورات ضریح در نظر گرفته‌شده که نذورات مطلق است و در تمامی زمینه‌های سه‌گانه فوق قابل‌مصرف است.
شماره کارت ۹ امامزاده شهر بسطام جهت واریز غیرحضوری نذورات
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار