خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خبر داد

پیشرفت ۵۷ درصدی بیمارستان ۹۶ تختخوابی خیرساز در «جوراب» ملایر

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی پیشرفت ۵۷ درصدی بیمارستان ۹۶ تختخوابی خیرساز در «جوراب» شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۱۶۶۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴

پیشرفت ۵۷ درصدی بیمارستان ۹۶ تختخوابی خیرساز در «جوراب» ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام احد آزادی‌خواه، در بازدید از بیمارستان ۹۶ تختخوابی خیرساز «جوراب» ملایر این بیمارستان را که به همت خیر بزرگ روستای جوراب «حاج حسن توکلی» در حال ساخت است، یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های حوزه بهداشت و درمان این شهرستان قلمداد کرد که با بیش از ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف این بیمارستان شامل بخش سوانح و سوختگی، دیالیز و دیگر بخش‌های مورد نیاز ابراز داشت: باید به دنبال تامین چارت تشکیلاتی و تامین نیروی انسانی این بیمارستان باشیم که دکتر نمکی وزیر بهداشت و درمان دستورات لازم را در این زمینه داده است و امیدواریم طی دو سه سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس دهم اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) را نیز در حد یک بیمارستان ۳۰ تختخوابی دانست و گفت: امید است تا قبل از نیمه دوم امسال تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

وب تکمیل اورژانس بیمارستان مهر توسط خیرین را از دیگر طرح‌های حوزه بهداشت و درمان خواند و گفت: امیدواریم امسال با سفر وزیر بهداشت و درمان به ملایر این طرح‌ها برای ارایه خدمات بهتر به مردم مورد افتتاح قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات