۱۳ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم کمک مومنانه در کردستان توزیع شد

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۷۲ میلیون تومان در مرحله دوم رزمایش کمک مۏمنانه در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۱۷۱۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سیدصادق حسینی عصر امروز در حاشیه آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در سنندج اظهار کرد: به فضل الهی و در ایام پرفیض ماه مبارک رمضان شاهد توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در بین خانوار‌های نیازمند کردستانی هستیم.

سردار حسینی عنوان داشت: در مجموع برای این بسته‌ها بیش از ۲ میلیارد و ۳۷۲ میلیون تومان هزینه شده است  که  شامل ۷ هزار و ۵۰۰ بسته غذایی و ۵ هزار و ۵۰۰ بسته اقلام بهداشتی است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان همچنین از اجرای مراحل بعدی این رزمایش طی روز‌های آتی با توزیع اقلام غذایی و معیشتی خبر داد.

سردار حسینی در بخشی دیگر از سخنان خود به اهدا ۵۵ جهیزیه به نوعروسان نیازمند در شهرستان‌های سنندج و مریوان اشاره کرد و گفت: امروز با اهدا این حهیزیه‌ها سهمیه ۵۰۰ جهیزیه استان در سال ۹۸ تکمیل می‌شود.

وی افزود: در مجموع برای این تعداد جهیزیه ۳ میلیارد تومان هزینه شده است  که  شامل ۱۰ قلم کالای مورد نیاز زوج‌های جوان است.

انتهای پیام/۷۷۲۷ 
ارسال نظرات
آخرین اخبار