خبرهای داغ:

پیام تبریک فرماندار ویژه ملایر به‌مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

فرماندار ویژه شهرستان ملایر در پیامی ۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۴۱۷۷۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸

پیام تبرریک فرماندار ویژه ملایر به‌مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، قدرت‌اله ولدی، فرماندار ویژه شهرستان ملایر در پیامی ۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نامگذاری بیست و هفتم اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گویای یک گستره، عمق و اهمیت این حوزه در زندگی متحول انسان کنونی است، امری که با تحولات شگرف و انقلاب‌های مستمر و متواتر خود، استعلایی فزاینده را پدیدار ساخته و می رود تا فهم و ادراک ما از جهان کنونی را بیش از پیش دگرگون سازد.

اینجانب با گرامیداشت این روز، بدین وسیله از تلاش ها و خدمات ارزنده مدیران روابط عمومی های شهرستان به عنوان یکی از فعالان جامعه فرهنگی و ارتباطات که توأم با مسئولیت‌پذیری، دقت نظر و صرف وقت و انرژی بسیار بوده تقدیر به عمل آورده و نقش این حوزه در تعمیق و توسعه ارتباطات دستگاه‌های اجرایی با عموم مردم فهیم و فرهنگ مدار شهرستان را ارزشمند می‌دانم.

امید که همواره در مسیر خدمت و دستیابی به اهداف بلند نظام اسلامی، تحت زعامت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) و دولت خدمتگزار تدبیر و امید جناب آقای دکتر حسن روحانی، رئیس محترم جمهور مؤید و منصور باشید.

قدرت اله ولدی
فرماندار ویژه شهرستان ملایر

انتهای پیام/

ارسال نظرات