خبرهای داغ:
سرهنگ حیدری گفت: بدون شک نقطه عطف همه خباثت های جهان و دشمنی هایی که علیه کشور ما و بسیاری از نقاط دیگر در جهان در جریان است همین غده سرطانی صهیونیسم و اسرائیل می باشد.
کد خبر: ۹۲۴۲۳۰۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲

سرهنگ حیدری فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج پیرامون ارزش، اهمیت و جایگاه روز جهانی قدس اذعان کرد: بنیان گذار روز جهانی قدس و یادآوری مسئله فلسطین به کل دنیا امام خمینی(ره) بودند، چرا که مساله فلسطین مساله همه مسلمانان و همه جوامع بشری می باشد.

وی با یادآوری اهمیت موضوع قدس برای ایران اسلامی بیان کرد: بدون شک نقطه عطف همه خباثت های جهان و دشمنی هایی که علیه کشور ما و بسیاری از نقاط دیگر در جهان در جریان است همین غده سرطانی صهیونیسم و اسرائیل می باشد.

فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان اذعان کرد: اگر می خواهیم در دنیای ما آسایش و صلح برقرار شود باید صهیونیست ریشه کن شود. نوع نگاه آنها به گونه ای است که دست های پشت پرده قدرت در سراسر دولت های استکباری در جهان می باشند.

حیدری تبیین کرد: با توجه به اهداف انقلاب اسلامی و همان طور که عمل کرده ایم ایران اسلامی پرچمدار آزادی خواهی و راهبرد اسلام ناب محمدی در جهان است و محور مبارزه نیز بوده لذا اهمیت موضوع فلسطین و قدس برای ما دوچندان می شود.

این مسوول تصریح کرد: امروز شاهدیم که راهپیمایی روز قدس تا قلب دشمن پیشروی کرده و در بسیاری از کشورها نظیر آمریکا و انگلیس ندای آزادیخواهی به گوش می رسد و این همان هدف آرمانی است که امام راحل ترسیم کرده بودند.

فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان با اشاره به شرایط ویژه امسال با توجه به قرنطینه و بیماری کرونا گفت: اگر به کف خیابان نمی آییم چیزی از ارزش روز قدس کم نمی شود بلکه این موضوع ریشه دار تر از گذشته در قلب ما جاری است.

حیدری افزود: امسال با روشنگری و محتوا آفرینی در فضای مجازی در برابر صهیویست ها و اسرائیل قد علم می کنیم و با محوریت بیانات رهبر معظم انقلاب در روز قدس در برابر دشمن حقیقی اسلام می ایستیم.

سرهنگ حیدری در خاتمه یادآور شد: نگاه اصیل و ریشه دار ما به موضوع فلسطین و اولین قبله گاه مسلمانان موضوعی نیست که ویروس کرونا بتواند روی آن اثر بگذارد، گر چه ما هم تابع قوانین بهداشت جهانی هستیم و تجمع و راهپیمایی را برگزار نمی کنیم اما گوش به فرمان ولی امر مسلمانان جهانیم و هرآنچه ایشان در روز جمعه، روز قدس بفرمایند چراغ راه آینده و برنامه عملی ما خواهد بود.

 

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها