خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز

روابط عمومی پویا موجب تقویت ظرفیت های مجموعه است

سرهنگ طاهرخانی گفت: ظرفیت پذیرش نظرات مختلف در حد زیادی روی رفع سو تفاهمات تاثیر دارد و به صورت کلی یک روابط عمومی پویا می تواند ظرفیت مجموعه خود را افزایش دهد.
کد خبر: ۹۲۴۲۳۳۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همایش روابط عمومی و تجلیل از فعالان روابط عمومی ادارات در فرمانداری شهرستان البرز با حضور سرهنگ طاهرخانی فرمانده سپاه، نصیری فرماندار شهرستان البرز و سید حسین بی نیاز مدیر کل روابط عمومی استانداری برگزار شد.

سرهنگ محمداسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در این همایش با اشاره به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس اظهار کرد: با توجه به سیاست های کلان نظام ما هیچ گونه راهپیمایی در سطح کشور نداریم و با این رویه از دوستان روابط عمومی می خواهیم که در بحث فضا سازی شهری اقدامات لازم را به عمل آورند.

وی اذعان کرد: روابط عمومی ها چشم، گوش و زبان دستگلاه ها هستند، باید خوب بشنوند، خوب ببینند و به موقع و به درستی انعکاس دهند تا مشکلات برطرف گردد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: اگر سه نکته یاد شده در روابط عمومی یک اداره یا ارگان وجود داشته باشد نوید دهنده یک روابط عمومی موفق است. روابط عمومی نه تنها انعکاس دهنده فعالیت مدیر یک دستگاه که کل مجموعه ای است که در آن قرار دارد و خدمت می کند.

طاهرخانی بیان کرد: هر چه عملکرد دستگاه ها بهتر و جامع تر پوشش داده شود امیدواری مردم به نظام و انقلاب بیشتر می شود‌ اگر هر فعالیتی در مجموعه انجام شود اما عملکردمان انعکاس نداشته باشد بدبینی ایجاد می شود.

وی گفت:اگر زمانی انتقادی دریافت می کنیم عملکرد روابط عمومی باید به گونه ای باشد که ظرفیت دستگاه بیشتر شود، اگر انتقاد پذیرفته شد و به درستی جواب داده شد می توانیم با مشکلات روبه رو شده و در جهت حل آن گام برداریم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در خاتمه گفت: ظرفیت پذیرش نظرات مختلف در حد زیادی روی رفع سو تفاهمات تاثیر دارد و به صورت کلی یک روابط عمومی پویا می تواند ظرفیت مجموعه خود را افزایش دهد.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار