فرمانده سپاه سقز خبر داد.

توزیع بیش از ۳ هزار بسته معیشتی «کمک مومنانه» در سقز

فرمانده سپاه سقز از توزیع بیش از ۳ هزار بسته معیشتی کمک مومنانه در دو مرحله اول و دوم در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۲۴۸۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری جهت کمک‌های مومنانه به قشر آسیب دیده بیماری منحوس ویروس کرونا تعداد ۸۰۰ بسته معیشتی خوراکی در مرحله دوم این رزمایش همزمان با سراسر استان بین خانوار‌های سقزی توزیع شد.

یوسف معروفی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان سقز در حاشیه این رزمایش به خبرنگار ما گفت؛ در مرحله اول رزمایش کمک‌های مومنانه به قشر آسیب پذیر تعداد ۲۳۲۰ بسته مواد غذایی به ارزش ریالی هربسته ۳ میلیون ریال و ۴۰۰ بسته مواد بهداشتی جمعاً ۲۷۲۰ بسته معیشتی بین نیازمندان عزیز این شهرستان توزیع شد.

معروفی افزود: در مرحله دوم نیز ۸۱۰ بسته مواد غذایی ۲۰۰ بسته مواد بهداشتی به این امر خیر خواهانه اختصاص یافت که مجموعا ۳۸۷۰ بسته کمک مومنانه در این دو مرحله در سطح شهرستان صورت گرفته است.

وی تشریح کرد: بسته‌های معیشتی شامل مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، رب، نخود، لوبیا، ماکارونی، خرما، مایع ضدعفونی کننده، دستکش، ماسک و... هستند که جزء نیاز‌های اساسی خانواده‌ها در این وضعیت به شمار می‌روند.

معروفی در پایان از اجرای مرحله سوم این امر خیرخواهانه خبرداد و گفت: ان شاءالله مرحله این رزمایش در روز‌های آتی پربارتر برگزار خواهد شد و امیدوارم با این امر توانسته باشیم تا حدی از مشکلات مردم عزیز این خطه کاسته باشیم.
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار