خبرهای داغ:
مسئول بسیج اصناف خوزستان خبرداد؛

بیش از ۵ هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان خوزستان توزیع می‌شود

سرهنگ دلاوری از توزیع بیش از ۵ هزار بسته معیشتی توسط بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی خوزستان بین نیازمندان استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۲۴۹۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹

سرهنگ دلاورعسکری، مسئول بسیج اصناف خوزستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تبعات اقتصادی ویروس کرونا بر زندگی همه اقشار اظهار داشت: در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مومنانه ۵ هزار بسته‌های معیشتی بین اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا و محرومان فاقد درآمد توزیع می‌شود.

مسئول بسیج اصناف خوزستان با بیان این که بازاریان، اصناف و فعالان اقتصادی استان علیرغم تعطیلی در تهیه بسته‌های معیشتی همکاری داشتند، ادامه داد: ۲هزار بسته توسط حوزه‌های بسیج اصناف در سطح مناطق محروم شهرستان‌ها و سه هزار بسته در مناطق محروم مرکز استان توزیع می‌شود، خانواده‌های نیازمند شناسایی شده و بسته‌ها در اسرع وقت به آن ها خواهد رسید.
سرهنگ دلاوری بیان داشت: بسته‌های معیشتی در نظر گرفته شده شامل مواد شوینده، و بهداشتی، برنج، شکر، روغن، ماکارونی، رب گوجه و سویا است که با همیاری و کمک اصناف و بازاریان، تجار و خیرین بازاری اهواز تهیه شدند.

وی با بیان اینکه سازمان اقدام به تشکیل ستاد کرونا با عضویت سازمان صمت اتاق اصناف، اتاق بازرگانی، اتحادیه‌های مرتبط در شهرستان‌ها کرده است، گفت: برنامه‌های میز خدمت برای آموزش ارباب رجوع در اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های صنفی، تکریم طلایه داران جبهه ایثار در بیمارستان رازی از سوی اتحادیه گل و گیاه با تقدیم گل از جمله اقدامات صورت گرفته در دوران کرونا است.

مسؤول بسیج اصناف خوزستان بیان داشت: اجرای طرح جهادی یاری رسانی و ضد عفونی بازار با مشارکت اتاف اصناف و بسیج اصناف و شهرداری برای مقابله با ویروس کرونا و روحیه بخشی به کارکنان بیمارستان‌ها تاکنون از سوی سازمان صورت گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها