خبرهای داغ:
در مرحله سوم رزمایش مواسات انجام شد؛

کمک ۲۰ میلیون تومانی ستاد مواسات گرمسار به ستاد دیه برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار گفت: در مرحله سوم رزمایش مواسات علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی ۲۰ میلیون تومان کمک نقدی از سوی ستاد مواسات گرمسار به ستاد دیه این شهرستان جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد پرداخت شد.
کد خبر: ۹۲۴۲۵۴۲
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰

سرهنگ مجید ناظریه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار، بابیان اینکه رزمایش مواسات به دستور مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) هم‌زمان در سراسر کشور در حال برگزاری است، اظهار داشت: این رزمایش با طرح کمک مؤمنانه سپاه نیز تلفیق‌شده و اکنون در گرمسار نیز در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه تمام کمک‌های نقدی و غیر نقدی آحاد مردم، ستاد نماز جمعه، سپاه، سازمان‌های مردم‌نهاد و خیران نیک‌اندیش جمع‌آوری‌شده و در قالب این طرح بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توزیع می‌شود، افزود: در مرحله نخست یک هزار و 400 بسته معیشتی و در مرحله دوم هزار بسته توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار بابیان اینکه مرحله سوم این طرح در روزهای اخیر با توزیع یک هزار بسته معیشتی آغاز شد، افزود: علاوه بر توزیع این بسته‌های معیشتی مبلغ 20 میلیون تومان برای کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد دیه شهرستان گرمسار پرداخت شد.

ناظریه با تأکید بر اینکه این عمل خیر خواهانه با حمایت خیران نیک‌اندیش این شهرستان انجام‌شده است، گفت: اتحاد و همدلی ملت ایران در جهان زبان زد است و قطعاً با این اتحاد در مقابل هر تهدیدی شکست‌ناپذیر خواهیم بود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها