پايگاه مقاومت بسيج سازمان مديريت و برنامه ريزي استان راه اندازی شد

پايگاه مقاومت شهيد سيد وحيد موسوي سازمان مديريت و برنامه ريزي کهگیلویه و بویراحمد در آیینی با حضور جمعی از مسئولان استان به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۹۲۴۲۶۵۳
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, این آیین پیش از ظهر امروز با حضور سرهنگ جمشید ارسلان جو رئيس ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه فتح استان، سرهنگ ارژنگ تندپور رئيس سازمان بسيج كارمندان ادارت استان و جمعي از مديران سازمان مديريت و برنامه ريزي و سپاه فتح استان برگزار شد.

سرهنگ جمشید ارسلان جو رئيس ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه فتح استان،در این آیین حضور بسيج در عرصه اجتماعي را در اين برهه كنوني به مراتب بيشتر از زمان دوران دفاع مقدس دانست و افزود: بايد از ظرفيت بسيجيان در رفع و كاهش معضلات اجتماعي استفاده كنيم.

سرهنگ تندپور رئيس سازمان بسيج كارمندان ادارت استان، با اشاره به اهميت و جايگاه ويژه بسيج در جامعه بر لزوم نهادينه شدن فرهنگ بسيجي در جامعه تاكيد و تصريح كرد: مسئولان فرهنگي و فرماندهان بسيج ادارات در نهادينه‌ كردن فرهنگ بسيجي در جامعه نقش مهم و تأثيرگذاري دارند.

گفتني است در اين آئين، سيد اميد موسوي مشاور رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي کهگیلویه و بویراحمد، به عنوان فرمانده پايگاه مقاومت بسيج اين سازمان معرفي شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار