خبرهای داغ:

هوشیاری نسبت به کرونا ویروس/انجام فعالیت های روزمره کشور با رعایت مسائل بهداشتی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با تاکید بر هوشیاری نسبت به ویروس کرونا گفت: باید تعطیلی ها به دلیل کرونا ویروس با رعایت مسائل بهداشتی لغو شود.
کد خبر: ۹۲۴۲۶۹۹
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
هوشیاری نسبت به کرونا ویروس/با رعایت مسائل بهداشتی لغو تعطیلی هابه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر رضا چمن، با بیان اینکه شیوع کرونا ویروس، آموزه‌های خوبی برای کشور داشت و تجربه‌های مثبتی در بخش‌های مختلف باتوجه به بررسی امکانات بهداشت حاصل شد اظهار کرد: براساس آمار و گزارش ها، وضعیت استان سمنان در ارتباط با شیوع کرونا نزولی و رو به تثبیت است و به مرحله کنترل و مهار نزدیک شده ایم.
وی افزود: به این نکته مهم باید توجه داشت که رفتار ویروس کرونا به هیج عنوان مشخص نیست و باید نسبت به جلوگیری از شیوع این ویروس هوشیار بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تاکید کرد: تا رسیدن به مرحله سفید و سبز و ریشه کنی کرونا ویروس فاصله داریم و زمانی به این شرایط می‌رسیم که حداقل یکماه هیچگونه مورد مشکوک و یا مثبت در استان گزارش نشود.
وی خاطرنشان کرد:باید در کنار هوشیاری برای مقابله با کرونا ویروس، برنامه‌های روزمره ورزشی، اجتماعی، علمی، اقتصادی و... در کشور انجام شود و تعطیلی‌ها به دلیل شیوع کرونا ویروس با رعایت نکات بهداشتی لغو شود.
چمن تصریح کرد:در بحث کنترل کرونا ویروس، حساسیت خوب است، اما نباید این حساسیت‌ها، تبدیل به وسواس شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار