مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح براینکه اگر ما شجاعت نداشته باشیم پاسدار انقلاب نمی توانیم باشیم ، تاکید کرد: مماشات با کسانی که به دین و آئین و نیز به ولایت و انقلاب حمله می کنند معنی ندارد.
کد خبر: ۹۲۴۲۷۷۳
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۷
مماشات با کسانی که به انقلاب حمله می‌کنند معنی ندارد / ارائه برخی آمار‌ها مثل دروغ بعضی‌ها نجومی است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا  در جمع پایوران سپاه شهرستان نکا، ضمن آرزوی طاعات و عبادات، و نیز عاقبت بخیری، با اشاره به حدیثی از امام باقر (ع) گفت: ۵ چیز عامل نجات انسان است؛ غیرت نسبت به ناموس، سخاوتمندی، حسن خلق، راستگویی و شجاعت.

حجت الاسلام تسخیری به غیرت اشاره و با ابراز تاسف افزود: اینکه امروز در جامعه اسلامی شاهد هستیم مردانی همسرانشان را بزک می‌کنند  و به این کار هم افتخار می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه با اشاره به روایتی از دیدار یحیی بن ذکریا و ابلیس اضافه کرد:‌حضرت یحیی بن ذکریا از شیطان سوال کرد محبوت‌ترین  و مبغوض‌ترین انسان‌ها در نظر تو چه کسانی هستند، شیطان گفت:محبوبترین مردم در نزد من مومن بخیل و مغبوض‌ترین فاسق بخشنده در نزد من است.

او به راستگویی سومین عامل نجات انسان   هم اشاره کرد و با تصریح براینکه کلید تمام گناهان دروغ است، افزود: متاسفانه ارائه برخی از آمار‌ها مثل دروغ بعضی‌ها نجومی است لذا نجات انسان در صداقت و راستگویی می‌باشد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا گریزی  به بیانات علامه حسن زاده آملی (حفظه الله) زد و اضافه کرد:‌تا دهان بسته نشود قلب باز نمی‌شود.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه از  شجاعت هم گفت و افزود: تعریف رهبر معظم انقلاب از شجاعت اینگونه است که می‌فرمایند شجاعت سردار سلیمانی اینگونه است وقتی وارد  یک منطقه می‌شود و ان منطقه ۳۶۰ درجه محاصره شده است، اما سردار شهید محاصره  آن را می‌شکند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح براینکه اگر ما شجاعت نداشته باشیم پاسدار انقلاب نمی توانیم باشیم ، تاکید کرد:مماشات با کسانی که به دین و آئین و نیز به ولایت و انقلاب حمله می کنند معنی ندارد.
 
به گفته حجت الاسلام تسخیری دو دسته در کشور وجود دارند. عده ای حرف از تعامل می زنند و عده ای هم حرف از تقابل.آن گروهی که حرف از تعامل می زند از انتقام خون سردار سلیمانی طفره می رود اما کسانی که حرف از تقابل می زنند می گویند باید انتقام خون سردار شهید سلیمانی را گرفت لذا با حمله موشکی سپاه به پایگاه عین الاسد آبروی آمریکا در دنیا رفت.
 
حجت الاسلام تسخیری در بخش‌های پایانی سخنان خود با اشاره به رزمایش کمک مومنانه در ایام ماه رمضان، تاکید کرد:‌در این ایامی که مردم نیازمند کمک هستند هر کسی هم که واسطه کار خیری شود، در اجر و ثوابی آن کسی که کار خیر انجام داده شریک است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها