خبرهای داغ:

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه‌های استان همدان به مناسبت روز جهانی قدس

بسیج اساتید دانشگاه‌های استان همدان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۴۲۸۶۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه‌های استان همدان به مناسبت روز جهانی قدسبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج اساتید دانشگاه‌های استان همدان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ

«سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَىٰ بِعَبْدِهِ لَیلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذِی بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیهُ مِنْ آیاتِنَا ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ» (آیه 1 سوره اسرا)

«پاک و منزه است خدایی که در (مبارک) شبی بنده خود (محمّد) را از مسجد حرام (مکّه معظّمه) به مسجد اقصایی که پیرامونش را مبارک و پر نعمت ساختیم سیر داد تا آیات و اسرار غیب خود را به او بنماییم که او (خدا) به حقیقت شنوا و بیناست»

 روز جهانی سال جاری مصادف است با پنجاهمین سالگرد اشغال قدس شریف. روز قدس سال جاری گرچه به دلیل شرایط خاص ناشی از وجود «کرونا ویروس» همانند سال‌های گذشته نیست اما نه تنها از اهمیت آن کاسته نشده بلکه به دلیل تلاش دشمن صهیونیستی برای اجرای یک طرفه «معامله قرن» و اشغال بخش‌های بیشتری از سرزمین کرانه غربی دارای ویژگی مضاعفی است.

از این رو، تظاهرات روز جهانی قدس سال 1399 به جای خیابان‌ها در امواج فضای مجازیِ برخاسته از قلب‌های پاک امت اسلام، بر سر اشغالگران قدس فریاد زده می‌شود.

روز قدس سال جاری ظاهر خالی خیابان‌ها شاید برای اشغالگران قدس خوشایند باشد اما باید بدانند دل‌های 1.5 میلیارد مسلمان با قدس شریف است و صهیونیست‌ها نخواهند توانست در پناه مسایل حاشیه‌ای عمر ننگین خود و اشغال قدس را  استمرار ببخشند. شاید در دهه‌های آتی خبری از ویروس کرونا باشد یا نباشد اما آنچه انشالله قطعی است این است که رژیم ننگین و اشغالگر قدس وجود نخواهد داشت.

ما اساتید بسیجی استان همدان ضمن تشکر و سپاس از مجلس شورای اسلامی برای تصویب (طرح ۱۴ ماده‌ای مقابله خصمانه با اقدامات رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی)،همگام با سایر اقشار جامعه در آستانه روز جهانی قدس و آخرین جمعه ماه مبارك رمضان با انزجار از جریان‌های مرتجع عربی، عبری و غربی برای برخی تحریم‌های صورت گرفته علیه جبهه مقاومت و به ویژه حزب الله لبنان بر میثاق دوباره با اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و وفاداری به آرمان رهایی قدس شریف تاكید نموده و ضرورت حفظ اتحاد راهبردی همه گروه‌های فلسطینی برای مقابله با توطئه‌های شوم صهیونیستی را یادآور می‌شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات