فرمانده منطقه پنجم ندسا در گفت و گو با «بسیج»:

مسؤولان؛ مردم‌داری را سرلوحه کار خود قرار دهند

فرمانده منطقه پنجم دریایی گفت: مسؤولان؛ مردم‌داری را سرلوحه کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۲۴۲۹۵۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷

سردار علی عظمایی فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه در حاشیه   مراسم معارفه فرمانده ناحیه سپاه بندر لنگه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: خداوند نعمتی به نام ولایت فقیه را به ما اعطا کرده است و دومین نعمت همین مردم ولایت‌مدار هستند که پای آرمان‌های امام و انقلاب ایستاده‌اند.

وی افزود: در حالی که در کشورهای اطراف ما ناامنی وجود دارد در کشور ما حول محور ولایت همه با همدلی و در امنیت کامل زندگی می‌کنند.

فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه با تقدیر از تلاش‌های فاصل باوی فرمانده سپاه بندرلنگه، بیان داشت: آن چیزی که امروز از ما در نزد مردم به یادگار می‌ماند اخلاق، رفتار و مردم‌داری ماست که مسؤولان، این موارد را سرلوحه کار خود قرار دهند تا نزد خدا عزت داشته باشند.

سردار عظمایی با اشاره به سیره شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهادت آرزوی دیرینه شهید سلیمانی بود و هیچ‌گاه از مرگ هراسی نداشت چراکه مقتدایش امام حسین(ع) بود و سرانجام به دست شیطان بزرگ به شهادت رسید.

این رزمنده و یکی از فرماندهان دفاع مقدس در پایان افزود: ما باید همواره بصیرت و آگاهی داشته باشیم چراکه دشمنان به‌دنبال ضربه زدن به ما هستند.

ارسال نظرات