در بیانیه کانون بسیج اساتید ابومهدی المهندس، دانشگاه صنعتی اصفهان مطرح شد؛

روز قدس، روز انذار غافلان، ساده‌لوحان و منحرفان از سراب مرگ‌آور سازش است!

کانون بسیج اساتید ابومهدی المهندس (دانشگاه صنعتی اصفهان) با صدور بیانیه‌ای همگام با ساير اقشار فهیم و آگاه جامعه بر وفاداري به آرمان رهايي قدس شريف تاكيد نموده و اعلام کرد: روز قدس، روز انذار غافلان، ساده‌لوحان و منحرفان از سراب مرگ‌آور سازش است!
کد خبر: ۹۲۴۲۹۸۰
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در متن این بیانیه آمده است: 

روز قدس، روز انذار غافلان، ساده‌لوحان و منحرفان از سراب مرگ‌آور سازش است!

"تنها راه برای نجات قدس شريف، مبارزه و مقاومت است و ديگر راه‌ها، بي سرانجام و عقيم است" (مقام معظم رهبري).

ابتلای شرق تا غرب عالم به ویروس منحوس کرونا و وادار شدن انسان به فهم عجز و ناتوانی در قبال کوچک ترین ذرات عالم، هیمنه ظاهری و خودساخته ملل استکباری را فروریخته و جهان را در آستانه تحولات جدیدی قرار داده است. این در حالی است که هنوز زور گویان کودک کش صهیونیستی به شكلي کاملا سازمان يافته و درقبال سكوت نهادهاي بين المللي، حضور غاصبانه خود در سرزمین های اشغالی و جنایت‌های فجیع و دردناک را در مرزهای لبنان و سوریه رها نکرده، در سایر نقاط دنیا نیز با اجرای حملات تروریستی، آزادگان عالم را به مسلخ می‌برند و بدین وسیله در تلاش هستند تا با ایجاد رعب و وحشت از کوچک ترین کشور خود ساخته جهان غولی سهمگین بسازند.

لیکن از این امر مهم غافلند که در مقابل مکر الهی قرار گرفته، صدور اندیشه و ایدئولوژی ناب انقلاب اسلامی به همه دنیا، بر تفکر غاصبانه و شیطانی چنین رژیم هایی مهر باطل زده، عقربه ساعت مرگ آنان با سرعت سرسام آوری به سمت صفر میل پیدا می کند. روز جهانی قدس فرصتی است تا کلیه آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان با ابراز نفرت به حامیان این رژیم، دوران اضمحلال آن را هر چه نزدیک تر نموده، با شعله ور نمودن موج بیداری اسلامی، قاموس صهیونیسم و امپریالیسم را ان شا الله برای همیشه در هم بپیچند.

 اساتيد بسيجي دانشگاه صنعتی اصفهان نیز همگام با ساير اقشار فهیم و آگاه جامعه در آستانه آخرين جمعه ماه مبارك رمضان و روز جهاني قدس ضمن ميثاق دوباره با انديشه هاي ناب حضرت امام خميني (ره) در دفاع از ملت مظلوم فلسطين، بر وفاداري به آرمان رهايي قدس شريف تاكيد نموده اعلام می دارد؛ اسرائيل نماد رژيمی جعلي است كه بر بستر انواع تجاوزات، بد اخلاقي ها و قانون شكني ها شكل گرفته و در نتیجه بسياري از فجايع منطقه و جهان كه حتي خارج از مرز هاي فلسطين اشغالي نیز در حال وقوع است را مي توان تحليل و پيامدهاي ایجاد چنین رژیمی  دانست.

روز قدس، روز انذار غافلان، ساده‌لوحان و منحرفان از سراب مرگ‌آور سازش است! لذا مسئولین و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی باید همواره در جهت نهادینه کردن ارزش های فطری و جهانی انقلاب اسلامی بنحوی تلاش نمایند تا لحظه ای فکر و امید گرایش و سازش ایران اسلامی در اندیشه سلطه جویانه استکبار جهانی خطور نکند و مظلومین جهان از این تلاش الهام گرفته، ریشه های دول استکباری همچون آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را بخشکانند.

سنت الهی، پیروزی ایمان و حق است و یقینا حق‌مداران و مجاهدان صبور و خداخواه، تحقق "وَ لَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه" را در آینده ای بسیار نزدیک به نظاره خواهند ‌نشست و به فرموده رهبر معظم انقلاب، محو رژیم جعلی صهیونیستی در عرصه جهانی در طی ۲۵ سال آینده، امری شدنی و حتمی است، ان شا‌الله.

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان

ارسال نظرات