فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه کسانی که فرهنگ غرب را به عنوان راهی برای پیشرفت به مردم و جوانان معرفی می کردند امروز در برابر همدلی هایی که در ایران اسلامی ایجاد شده حرفی برای گفتن ندارند.
کد خبر: ۹۲۴۲۹۸۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز در رزمایش کمک مؤمنانه کارکنان بانک ملی شعب استان مرکزی گفت: امروز به برکت تفکر مقام معظم رهبری در گوشه گوشه استان مرکزی اتفاقات خوبی با عنوان کمک مومنانه و رزمایش همدلی در حال رقم خوردن است که علاوه بر شیرینی و عظمتی که دارد انسان را یاد مجاهدت های دفاع مقدس می اندازد.

کریمی اظهار کرد: امروز به تصویر کشاندن این اتفاقات آن هم آوینی گونه به چند جهت ضرورت دارد، اول اینکه انسجام و وحدت ملی در ایران اسلامی را نشان می دهد که علیرغم وجود مشکلات همه حول محور ولایت برای رفع مشکلات یکپارچه شده اند.

وی ادامه داد: دومین اهمیت به تصویر کشاندن این رزمایشات این است که به خانواده های آسیب دیده از کرونا می گوید همه در کنار هم هستیم و تا آخرین لحظه برای رفع مشکلات آنها تلاش خواهیم کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: فرهنگ دینی و انقلابی امروز نشان داد که راهکار خوب و مؤثری برای عبور از مشکلات است و این باید به دشمنان و حامیان آنها نشان داده شود.

کریمی با اشاره به اینکه کسانی که فرهنگ غرب را به عنوان راهی برای پیشرفت به مردم و جوانان معرفی می کردند امروز در برابر همدلی هایی که در ایران اسلامی ایجاد شده حرفی برای گفتن ندارند گفت: در این شرایط تفاوت کشور ما با کشورهای دیگری چون آمریکا به وضوح مشخص است چراکه در ایران اسلامی علیرغم وجود تحریم ها و جنگ اقتصادی همدلی ملت شرایط را مدیریت کرده اما در آمریکا علیرغم اینکه نه تحریمی و نه جنگی در آن هست شاهد غارت فروشگاه ها، دزدی و ناتوانایی آنها در برابر این بیماری هستیم.

وی اضافه کرد: امروز در شرایطی که همه کشورهای دنیا تاکید بر کمک به یکدیگر برای عبور از بحران کرونا دارند اما دشمنی های آمریکا علیه ایران و کشورهای اسلامی تمام نشده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: ناتوانایی قدرت هایی چون آمریکا در برابر این بیماری نشان دهنده این است که در تمدن غرب هیچ گونه استحکام و ماندگاری ندارد و آن چیزی که ماندگار است تمدن اسلامی و تفکر دینی است.

کریمی اظهار کرد: درست است که آسیب های وارده به برخی افراد و خانواده ها در کرونا با این بسته های حمایتی جبران نمی شود اما این همراهی و اتحاد درونی در کشور باعث می شود بسیاری از فشارهای روانی و فکری در جامعه کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه استان مرکزی خوشبختانه از همان روز اول با تلاش های دستگاه ها و مشارکت خوب مردم خوش درخشید و اقدامات بسیار خوبی را انجام داد بیان کرد: خوشبختانه امروز شاهد کنترل نسبی بیماری در استان هستیم اما همچنان باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنیم تا شاهد موج دیگری نباشیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: رزمایش کمک مؤمنانه در حفظ امنیت جامعه بسیار مؤثر است چراکه فشارهای اقتصادی در نهایت ممکن است به ناهنجاری هایی تبدیل شوند و این اقدامات می تواند امنیت جامعه را مستحکم و آسیب های اجتماعی را کاهش دهد.

در این رزمایش ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۵ میلیون تومان که به همت کارکنان بانک ملی استان مرکزی و مشارکت گروه های جهادی و بسیج طلاب جمع آوری شده بود در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات