خبرگزاری بسیج: طی مراسمی«فرشاد اسکندری»به عنوان رئیس جدید اداره راهداری شهرستانهای قدس و شهریار معرفی شد و«فرشاد مهرزاد» نیز،بعنوان رئیس اداره راهداری رباط کریم منصوب گردید.
کد خبر: ۹۲۴۳۰۸۶
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸

به گزارش خبرنگار غرب استان-خبرگزاری بسیج:صبح امروز  ادارات راهداری و‌حمل و‌نقل جاده ای در غرب استان تهران،شاهد تغییر و‌تحولاتی در بخش مدیریت این  نهاد دولتی بود،به طوری که در نصف روز2مدیر معرفی و فقط یک مدیر از اداره مذکور در غرب استان عزل شد.

طی مراسمی که با حضور محمد حسین یاری،مدیر کل حراست اداره راهداری و‌حمل و‌نقل جاده ای کشور (در محل فرمانداریهای شهرقدس و‌ رباط کریم) برگزار شد،«فرشاد اسکندری» بعنوان رئیس جدید اداره راهداری شهرستانهای قدس و شهریار  معرفی شد و«فرشاد مهر زاد» تودیع شد.

گفته می شود،فرشاد اسکندری قبل از این، بعنوان رئیس راهداری در شهرستان ری مشغول بکار بود.

 در ادامه تودیع  و‌معارفه های امروز،فرشاد مهرزاد نیز در همان ساعات، با حفظ سمت خود،بعنوان رئیس جدید اداره راهداری در رباط کریم منصوب می شود و بدین ترتیب برای ادامه شغل مدیریتی در این نهاد،از شهر قدس راهی این شهرستان می شود.

با انتقال فرشاد مهرزاد از شهرقدس و‌شهریار، به رباط کریم،«فرامرز کرمی»از مدیریت راهداری شهرستان رباط کریم عزل شد و تا نوشتن این خبر از سمت جدید فرامرز کرمی گزارشی مخابره نشده است.

اما به نظر میرسد، با این رویه در ادارات دولتی، باید منتظر سمت جدید فرامرز کرمی در جای دیگر بود،چون در واقع تجربه ها نشان داده، عزل و تودیع پایان کار روئسا و ‌مدیران نیست و فقط از این میز به آن میز و از این شهر به یک شهر ‌دیگر نقل مکان میکنند.

 

خبر:سامان ازکات

 

انتهای پیام//

ارسال نظرات