مسئول سازمان بسیج کارمندان استان سمنان:
دهرویه گفت: سال گذشته مجوعا ۱۲۰ میز خدمت به همت دستگاه‌های اجرایی و بسیج کامندان در استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۳۰۹۰
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، دهرویه مسئول سازمان بسیج کارمندان استان سمنان در دیدار با مدیر روابط عمومی استانداری سمنان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: سال گذشته بسیج وزارتخانه ها میز خدمت در بین مردم برپا کردند که همین امر باعث شد میز خدمت در مجموعه بسیج کارمندان استان سمنان قوت بگیرد.

وی با بیان اینکه سال گذشته مجوعا 120 میز خدمت به همت دستگاه های اجرایی و بسیج کامندان در استان سمنان برگزار شد افزود: در سال قبل توانستیم با 400 نفر از کارشناسان دستگاه های اجرایی استان سمنان در مناطق محروم و مساجد میز خدمت را برگزار کنیم.

دهرویه با بیان اینکه در سال گذشته با برپایی این میز خدمت ها 33 میلیارد تومان خدمات به مردم دادیم بیان کرد: سردار سلیمانی الگویی برای مردم بود که باید تمام میز خدمت ها در استان سمنان تحت عنوان میز خدمت شهید سلیمانی یکسو شوند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان سمنان با بیان اینه باید با برگزاری نشست هایی با روابط عمومی دستگاه های اجرایی میزان خدمت هر اداره مشخص شود تصریح کرد: روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان سمنان در ایام سال مخصوصا ایام الله اقتدار نظام مانند سوم خرداد و ... فضاسازی های مناسب را در ورودی ادارات خود انجام دهند.

حجت الله یحیایی مدیر روابط عمومی استانداری سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه خدمت ارگان ها به مردم خدمت به نظام محسوب می شود گفت: باید ارائه خدمات به مردم در قالب امیدافزایی باشد.

وی افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا مراسم روز قدس مانند سال گذشته برگزار نمی گردد و باید با تولید محتواهای فرهنگی و ... در فضای مجازی قوی تر از سال گذشته عمل کنیم و این روز را گرامی بداریم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها