مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان:

روز قدس،روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان بیان اینکه روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است، گفت: ممکن است که راهکارهای آرمان قدس با تغییر شرایط زمانی و مکانی تغییر یابد، ولی اصل راهبردی قدس تعطیل پذیر نیست.
کد خبر: ۹۲۴۳۱۵۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
حجت الاسلام عباس رجبی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان به سخنان امام خمینی (ره) درباره روز قدس اشاره اظهار داشت:به فرمود: به امام راحل (ره) روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است. روز حکومت اسلامی است، روزی است که باید به ابرقدرت‌ها فهماند که دیگر آن‌ها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند.

وی با بیان اینکه روز قدس روز تعیین سرنوشت مردم مظلوم فلسطین و حمایت امت‌های اسلامی از آنهاست، بیان داشت:روز قدس روز مقابله‌ای ملت‌هایی است که در زیر فشار ظلم آمریکا و طرفداران آن‌ها بروند، روز قدس روز مقابله با ابر قدرتهاست روز عظمت و اقتدار مسلمانان آزادی خواه و استقلال طلب دنیاست.

وی با اشاره به اینکه روز قدس باید به یک تفکر و نگرش اعتقادی قوی و اثرگذار در راستای افشای چهره منافقین و دشمنان انسانیت تبدیل شود، تاکید کرد:راهپیمایی مردم در روز جهانی قدس تامین کننده امنیت ملی و امنیت مسلمانان در جهان است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان بیان اینکه روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است، گفت: ممکن است که راهکار‌های آرمان قدس با تغییر شرایط زمانی و مکانی تغییر یابد، ولی اصل راهبردی قدس تعطیل پذیر نیست.

حجت الاسلام رجبی در پایان به عدم برگزاری راهپیمایی روز قدس به دلیل شیوع ویروس کرونا اشاره و خاطرنشان کرد:استفاده از فضای مجازی و ظرفیت‌های آن قطعا یکی از بهترین راه‌هایی است که می‌تواند تاثیری به اندازه برپایی راهپیمایی یا حتی بیش از آن داشته باشد که با گسترش فعالیت‌های حامیان ملت فلسطین در فضای مجازی قطعا روز قدس امسال نیز تاثیرش را مانند گذشته حفظ خواهد کرد.

وی در پایان تاکید کرد: باید مسیری را طی کنیم که روز قدس از یک راهپیمایی ظاهری بدل به یک اندیشه و تفکر پایدار شود و این شعار واحد حمایت از قدس در تمام سال میان حامیان فلسطین نشر و گسترش داشته باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار