فرمانده ناحیه سپاه بشاگرد تقارن روز قدس با فتح خرمشهر را بیانگر پیوند عمیق آرمان قدس با ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۲۴۳۱۷۴
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ، سرهنگ پاسدار محمود سلیمانی فرمانده ناحیه سپاه بشاگرد اظهار داشت؛ امسال، تقارن ارزشمند روز جهانی قدس، به عنوان نماد ظلم‌ستیزی و مبارزات ضدصهیونیستی امت اسلامی، با سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی بیانگر پیوند عمیق و معنادار آرمان قدس شریف با ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی است.


وی در ادامه افزود؛ همان گونه که رزمندگان دوران دفاع مقدس با اقتداء به حضرت امام خمینی«ره» و با محوریت رکن رکین ولایت فقیه در سوم خرداد ۱۳۶۱ موفق به خلق حماسه‌ی بی‌بدیل فتح خرمشهر شدند، اینک همان فرزندان انقلاب اسلامی و نسل‌های بعد از آن، با تأسی به روح ایمان، خودباوری و اتکاء به خداوند قادر متعال، تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری «مدظله العالی» را سرلوحه کار خویش قرار داده‌اند.
سلیمانی تاکید کرد؛ نسل آگاه، متعهد و انقلابی ضمن تلاش برای پیشرفت در عرصه‌های مختلف، بیش از هر زمان دیگری در تداوم راه باشکوه شهیدان انقلاب اسلامی و به ویژه سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی مصمم هستند و تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی و تحقق آرمان قدس شریف از پا نخواهند نشست.


فرمانده سپاه بشاگرد اشاره ای به روز قدس کرد و گفت ؛ روز قدس ، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی و امت قرآنی ، رستاخیز اسکتبار ستیزی ملل مسلمان جهان، روز وحدت همه انسانهای حقیقت خواه و عدالت دوست، روز گره خوردن بازوان توانای امت اسلامی و روز ستیز همیشگی با صهیونیزم و امپریالیسم غارتگر است. روز قدس، روز کنارگذاشتن سلیقه ها و پیوستن قطره ها به اقیانوس جاری انسانهاست . روز قدس ، روز بازتاب خشم خروشان خلق های ستم دیده و طوفانی شدن غیرتهای مقدس مردمی است که نفرت خویش را علیه اسرائیل غاصب با شعارهایشان ابراز می کنند.


سلیمانی در پایان افزود ؛ ملت آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی با درک شرایط حساس جهانی و همچنین با توجه به شرایط متفاوت امسال، نسبت به سال‌های گذشته گوش جان به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب خواهند سپرد تا آن را به عنوان چراغ روشنی بخش راه آینده قرار دهند.

ارسال نظرات