خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در تشریح برنامه‌های فرهنگی ـ. هنری استان در ایام ارتحال امام، از تشکیل کارگروه فرهنگی ستاد ارتحال امام (ره) خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۳۱۹۴
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، صابر سهرابی، مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به تشریح برنامه‌های فرهنگی ـ هنری استان در ایام ارتحال بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: کارگروه فرهنگی ستاد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با پاسداشت مقام ارزشمند و روح ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، ۸ برنامه را برای ارج نهادن به این ایام سترگ و با همراهی اهالی فرهنگ، ادب و هنر و انجمن‌های فرهنگی و هنری، تقدیم مردم شریف و فرهنگمدار شیراز پایتخت کتاب ایران و همشهریان شهرستان‌های استان می‌کند.

وی با یادآوری اینكه در ایام پیش‌رو شاهد رویدادهایی تلخ و شیرین از جمله روز بزرگداشت ملاصدرا، روز جهانی قدس، عید سعید فطر، فتح خرمشهر، رحلت حضرت امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، قیام پانزدهم خرداد و شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) در تقویم کاری هستیم، افزود: فعالیت‌هایی در حوزه فرهنگ، ادب و هنر ویژه شیراز پایتخت کتاب ایران و شهرستان‌های استان در راستای کارگروه فرهنگی ستاد ارتحال امام(ره) اجرا می‌شود و در ادامه خردادماه نیز برنامه‌های دیگری خواهیم داشت که اهم آن در طول اخبار آینده اعلام می‌شود.

سهرابی بیان كرد: آیین خوشنویسی از اشعار حضرت امام(ره) با همکاری انجمن خوشنویسان شعبه شیراز، پرداختن نشریات به موضوع امام(ره) و اندیشه‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی در نشریات چاپی و فضای مجازی به گونه گسترده و مسابقه کتاب «برساحل صحیفه» نگاهی به اندیشه امام(ره) در خصوص جوانان نیز در نظر گرفته شده است.

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: تهیه عکس نوشت و تهیه کلیپ کوتاه با موضوع امام(ره) و پانزدهم خرداد و انتشار در فضای مجازی، کانال‌ها و گروه‌های استانی، همچنین مسابقه کتابخوانی استانی آنلاین «یاد یار مهربان» به‌مناسبت سی و یکمین سالروز رحلت امام خمینی امام مهربانی‌ها، رونمایی پوستر جشنواره فیلم کوتاه شیراز و انتشار فراخوان، برگزاری مسابقه وصیت‌نامه حضرت امام(ره) و انتشار فراخوان طراحی مد و لباس از دیگر فعالیت‌های حوزه فرهنگ و هنر استان در این ایام هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار