خبرهای داغ:
سرهنگ توکل در حاشیه برگزاری سومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: این رزمایش با همکاری حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، سپاه فجر استان فارس، هیأت رزمندگان و دفتر آستان قدس رضوی در حال برگزاریست.
کد خبر: ۹۲۴۳۲۲۶
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل، فرمانده سپاه جهرم، پنجشنبه اول خرداد ماه، در حاشیه برگزاری سومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: این رزمایش با همکاری حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج، سپاه فجر استان فارس و دفتر آستان قدس رضوی در حال برگزاریست.

 
سومین مرحله رزمایش مواسات در جهرم با اهداء 2100 بسته معیشتی در حال اجراست
 
سرهنگ توکل از مردم نوع دوست و خیرین گرانقدر شهرستان جهرم که تا کنون با همت بسیجیان و سبزپوشان ولایت توانسته اند بیش از 10 هزار بسته معیشتی را در سه مرحله این رزمایش آماده و به دست نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری منحوس کرونا برسانند، تقدیر و تشکر نمود.
سومین مرحله رزمایش مواسات در جهرم با اهداء 2100 بسته معیشتی در حال اجراست
 
وی درادامه از تهیه 700 بسته معیشتی در سومین مرحله این رزمایش به همت حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج اشاره نمود و افزود: ارزش ریالی مرحله سوم این رزمایش بیش از یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال می باشد.
 
فرمانده سپاه جهرم ضمن تقدیر از همکاری هیأت رزمندگان اسلام شهرستان جهرم و دفتر آستان قدس رضوی واقع در این شهرستان، گفت: تعداد 1400 بسته معیشتی نیز توسط این دو نهاد در سومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه، آماده گردیده و به دست نیازمندان خواهد رسید.
 
سومین مرحله رزمایش مواسات در جهرم با اهداء 2100 بسته معیشتی در حال اجراست
ارسال نظرات
پر بیننده ها