توزیع ۱۰۰۰ بسته افطاری ساده توسط جهادگران پایگاه میثم تمار بین نیازمندان در کرج

مسئول قرارگاه بهداشتی، درمانی و فرهنگی شفاء پایگاه مقاومت میثم تمار، گفت: ۱۰۰۰بسته افطاری ساده با کمک خیرین آماده سازی شد و بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۴۳۲۳۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سجاد مهدلو با بیان اینکه در بحران‌ها رفتارها و نحوه برخورد مردم در کشورهای مختلف متفاوت است، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در بحران‌های مختلف نشان دادند که بدور از خودخواهی و منیت با همدلی و اتحاد برای رفع بحران تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به جهت دهی مهربانانه، افزود: رهبر معظم انقلاب مسیر این همدلی و اتحاد را به سمت کمک مهربانانه هدایت کرد و این مهم سبب بهبود مشکل اقتصادی و معیشتی بود  که به وجود آمد.

مسئول قرارگاه بهداشتی، درمانی و فرهنگی شفاء پایگاه مقاومت بسیج میثم تمار با بیان اینکه در کنار شیوع این بیماری  حرکت و تصاویر زیبایی توسط مردم نیکوکار خلق شد، بیان کرد: حرکت‌های جهادی بسیاری در این عرصه رقم خورد و شاهد آن بودیم که افراد بدون در نظر گرفتن  منافع شخصی برای کاهش شیوع بیماری و کمک به افراد آسیب دیده از این بحران تلاش کردند.

مهدلو خاطر نشان کرد: این قرارگاه در راستای کمک به پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری و کمک‌های معیشتی فعالیت‌های مختلفی انجام داد که این کمک‌ها شامل ضدعفونی معابر، تهیه بسته‌های ارزاق، تولید ماسک توزیع بسته‌های بهداشتی از جمله آنها می باشد.

وی با بیان اینکه در شب‌های ماه مبارک رمضان نیز فعالیت‌های مختلفی انجام شد،گفت: یکی از این فعالیت‌ها تهیه و توزیع 1000 بسته افطاری ساده که شامل خرما، شیر، کیک، نان، پنیر و آب معدنی بود توسط بنیاد مستضعفان و سپاه پاسداران تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها