در بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان زنجان مطرح شد:

روز قدس، روز تجلی حضور باشکوه امت پیامبر اعظم (ص) و آزادیخواهان و ظلم‌ستیزان عالم است

سازمان بسیج فرهنگیان استان زنجان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس،بیانیه ای صادر نمود.
کد خبر: ۹۲۴۳۲۶۰
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در این بیانیه آمده است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
روز قدس، روز امید، روز اتحاد مسلمانان جهان، روز مقاومت و روز استیفای حقوق مردم فلسطین است. روز قدس روز بیداری، روز حماسه و روز پشتیبانی از مردمی ستمدیده و مظلوم است که بیش از نیم‌قرن در مصاف با دژخیمان پلید صهیونیستی، همچنان استوار باقی‌مانده‌اند. پیام بیدارکننده بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) به مسلمانان عالم در رمضان ۱۳۹۹ هجری قمری و ابتکار نام‌گذاری هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز قدس، قبل از هر چیز، اعلام جهانی این واقعیت است که دستان غاصب قطع شدنی است و بیداری و همبستگی همه مسلمانان در مسئله فلسطین تضمین‌کننده پیروزی آن‌ها بر اهل کفر خواهد بود " وَلَن یَجْعَلَ اللَّـهُ لِلْکَافِرِینَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلًا" (سوره نسا آیه ۱۴۱).
روز قدس، روز تجلی حضور باشکوه امت پیامبر اعظم (ص) و آزادیخواهان و ظلم‌ستیزان عالم است و طنین شعار‌های مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسرائیل، عزم و اراده جامعه بشری را برای رهایی سرزمین مقدس فلسطین از چنگال اشغالگران و جنایتکاران را به نمایش خواهد گذاشت و فریاد خشم و کینه مجاهدان و آزادیخواهان مسلمان و جبهه مقاومت اسلامی، ناقوس مرگ و نابودی رژیم صهیونیستی را رسا‌تر از همیشه به گوش جهانیان خواهد رساند.
در حقیقت روز قدس، نماد وحدت، عزت و کرامت جهان اسلام است و گرامیداشت این روز، ضرورتی دینی، عقلی و سیاسی است. رژیم سفاک صهیونیستی، قتل‌عام مردم و زنان و کودکان مسلمان را به‌عنوان هدف راهبردی برای تقویت روحیه شهرک‌نشینان و ساکنان سرزمین‌های اشغالی و به فراموشی سپردن شکست‌های تاریخی و تحقیرآمیزشان همواره در دستور کار قرار داده‌اند؛ اما هرچه بیشتر برای جبران شکست‌هایشان تلاش کرده‌اند بیش‌ازپیش در باتلاق ذلت فرو می‌روند؛ اما در مقابل، عزم مردم مظلوم فلسطین و پشتیبانان مقاومت اسلامی برای مقابله با صهیونیست‌ها جزم شده است و با امید به وعده الهی و توکل به خداوند، شکستی دیگر برای رژیم صهیونیستی را رقم خواهند زد.
سازمان بسیج فرهنگیان استان زنجان ضمن لبیک مجدد به ندای ملکوتی امام راحل عظیم‌الشأن و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و در جهت ادامه راه شهید بزرگوار شهید حاج قاسم سلیمانی که نماد و سمبل راه مقاومت و مبارزه با رژیم کودک کش صهیونیستی است، حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیستی اعلام نموده وتمامی فرهنگیان بسیجی استان زنجان همگام با سایر مسلمانان جهان و اقشار ملت ایران وفاداری خود را نسبت به‌نظام و رهبری عالی‌قدر امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اعلام می‌نماید و آماده لبیک به‌فرمان مولایمان در تمامی زمینه‌ها می‌باشیم. فرهنگیان بصیر و انقلابی دوشادوش سایر اقشار بار دیگر آمادگی همه‌جانبه خود در زمینه حمایت از مردم مظلوم فلسطین در فضای حقیقی و مجازی را به رخ جهانیان خواهند کشید و دشمنان را مأیوس‌تر و درمانده‌تر از هر زمان دیگر خواهند نمود. به امید روزی که آزادی قدس شریف و پیروزی کامل امت اسلام بر نظام سلطه را نظاره‌گر باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار