جانشین سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز:

سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در استان البرز با توزیع ۴۰ هزار بسته حمایتی برگزار می‌شود

جانشین بسیج سازندگی استان البرز با بیان اینکه پیش از این برگزاری مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در روز عید سعید فطر اعلام شده بود، گفت: بنا بر تصمیم مسوولان مربوطه این مرحله روز چهارشنبه هفتم خرداد ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۴۳۲۷۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، پاسدار اکبر عنایتی جانشین سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز بیان کرد: تاکنون ۲ مرحله از رزمایش کمک مومنانه پس از فرمان مقام معظم رهبری بر «همدلی، مواسات و کمک مومنانه» پس از شیوع بیماری کرونا، در این استان برگزار شده است.

وی اظهار داشت: در مرحله اول ۵۰ هزار بسته معیشتی و در مرحله دوم ۵۲ هزار بسته معیشتی در بین خانواده های محروم، کم برخوردار و آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع شده است.

وی گفت:‌ در مرحله سوم این رزمایش نیز قرار است بین ۳۵ تا ۴۰ هزار بسته معیشتی دیگر تهیه و توزیع شود.

پاسدار عنایتی با بیان اینکه فعالیت قرارگاه مواسات در تمام کشور تا پایان کرونا ادامه دارد، افزود: مرحله سوم این رزمایش که یا در ورزشگاه انقلاب کرج و یا در مصلای نماز جمعه کرج برگزار می شود، با دعوت از نخبگان علمی، ورزشی و هنری همراه خواهد بود.

جانشین سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز یکی از اقدامات جهادگران البرزی را تهیه و توزیع ۳۰ هزار بسته افطاری ساده در ۱۷ منطقه محروم استان در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

وی گفت: این بسته ها در مناطقی که پیش از این نیز طرح کرامت اجرایی می شده ، توزیع شده است.

پاسدار عنایتی خاطر نشان کرد: رایزنی‌های انجام شده با بنیاد علوی این بسته‌ها تهیه شده است، همچنین ده هزار بسته معیشتی میان مردم مستضعف مناطق استان البرز توزیع کرده ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار