طرح معامله قرن نمی‌تواند موجودیت صهیونیست‌ها را تثبیت کند

روابط عمومی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با صدور پیامی در آستانه روز جهانی قدس اعلام کرد: طرح خیانت‌آمیز معامله قرن و نه هیچ طرح تحمیلی دیگری نمی‌تواند موجودیت رژیم صهیونیستی را تثبیت کند.
کد خبر: ۹۲۴۳۲۸۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن این پیام به این شرح است:
بسمه تعالی
روز قدس به عنوان یادگار گرانمایه‌ی امام راحل عظیم الشّأن (ره)، یادآور خروش مقدّس جهان انسانیت علیه بزرگ‌ترین نماد سبعیّت، اشغالگری و خون‌ریزی است. رژیم جعلی صهیونیست که بیش از هفتاد سال است همچون غده‌ای بزرگ و سرطانی، درد و رنجی جانکاه را بر پیکره‌ی انسانیت تحمیل کرده است، در تمام مدت بروز و ظهور ننگینش، جز تجاوز، ستم‌پیشه‌گی، نفرت‌پراکنی و آزار، هیچ نکته‌ی سفیدی را در کارنامه‌ی سیاه خود ثبت نکرده و عالم و آدم را در رنج و درد و مصیبت، قرار داده است.
این رژیم سفّاک، هیچگاه تثبیت نخواهد شد و هیچگاه موجودیت حقیقی پیدا نخواهد کرد، زیرا اولاً اساسش اشغالگری است و با غصب و اشغالگری، هرگز نمی‌توان موجودیت مشروع را به دست آورد. ثانیاً در تمام رفتاری که این رژیم طی این هفت دهه از خود نشان داده، هیچ نشانی از صلح‌طلبی و رفتار انسانی دیده نمی‌شود و کارنامه‌اش پر از خشونت و تجاوز و ظلم و بیدادگری است لذا نه با طرح خیانت‌آمیز معامله‌ی قرن و نه با هیچ طرح تحمیلی دیگری، موجودیت این رژیم، تثبیت نخواهد شد و تنها چاره‌اش نابودی و شکست و اضمحلال است و ما برای این رژیم، نه ملتی را به رسمیت می‌شناسیم و نه دولتی را.
امسال روز قدس را در حالی گرامی می‌داریم که روح مقدّس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، جان تازه‌ای به جبهه‌ی مقاومت اسلامی علیه اشغالگران صهیونیست و حامیان و اذناب آنان، بخشیده است. جوانان برومند و مجاهد این جبهه‌ی پیروزمند و شکست‌ناپذیر، در گام دوم انقلاب اسلامی، آرمان این شهید عزیز را که همانا شکست و نابودی کامل اشغالگران سرزمین مقدس فلسطین است، در سایه‌ی رهبری‌های پیشوای عظیم الشأن جهان اسلام حضرت امام خامنه‌ای عزیز، محقق خواهند کرد و عرصه‌ی گیتی را از لوث وجود این جرثومه‌های پلید شیطانی، پاک خواهند نمود.
ما پاسداران و بسیجیان استان بوشهر، همگام و همراه با ملت بزرگ ایران و همه‌ی ملت‌های آزاده‌ی منطقه و جهان، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و محکومیت شدید جنایات اشغالگران صیونیست، با توجه به محدودیت‌های در نظر گرفته شده جهت برگزاری راهپیمایی به خاطر شیوع ویروس منحوس کرونا، از همگان می‌خواهیم با حضور نمایان، چشمگیر و دشمن شکن خود درسایر عرصه‌ی ابراز انزجار از موجودیت پلید غاصبان قدس شریف، به ویژه از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، حماسه‌ای دیگر بیافرینند.

روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار