جلسه هماهنگی برنامه‌های ویژه روز جهانی قدس و سوم خرداد در محل دفتر فرماندهی سپاه ناحیه سپاه بجستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۳۳۳۴
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی جلسه هماهنگی ویژه برنامه‌های روز جهانی قدس در محل دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بجستان برگزرا شد.

در این جلسه سرهنگ دوم پاسدار رفعتی ضمن تبریک پیشاپیش سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر و هم چنین روز جهانی قدس به برنامه‌های این ناحیه دراین ایام اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در شهرستان برنامه‌های ویژه‌ای مختص این ایام برگزار خواهد شد.

وی در ادامه ویژه برنامه‌های روز جهانی قدس را فضاسازی محیطی و تبلیغ در سطح شهرستان به صورت نصب بنر و پلاکارد‌ها و هم چنین پخش موزیک‌های سیار در داخل شهر به مناسبت روز قدس و ایستگاه‌های صوتی در سطح شهرستان با پخش آهنگ‌های جبهه مقاومت و فلسطین و همچنین نور افشانی در شب و روز قدس عنوان کرد.

فرمانده ناحیه سپاه بجستان گفت: با توجه به فعال شدن فضای مجازی گردان سایبری شهرستان به صورت زنده پوشش خبری و تصویری بیانات معظم له را در این روز انجام خواهند داد و کلیپ‌ها و بیانات امام (ره) و حضرت آقا حفظه الله در فضای مجازی در این ایام منتشر خواهد شد.

رفعتی در ادامه به ارسال پیامک‌ها ویژه روز قدس و سوم خرداد اشاره کرد و افزود: به کلیه بسیجیان و عموم مردم بجستان پیامک روز قدس و سوم خرداد ارسال خواهد شد.

فرمانده سپاه بجستان خاطرنشان کرد: گروه سرود در شب قبل روز جمعه در سطح شهرستان به صورت فعال حضور خواهند داشت و به اجرای سرود حماسی و جبهه مقاومت خواهند پرداخت.

رفعتی گفت: در روز شنبه به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر رژه موتوری از سمت شهدای گمنام به سمت بهشت جواد الائمه ادامه(ع) ادامه خواهد داشت و غبار روبی هم صورت خواهد گرفت.

وی در پایان ضمن تاکید مجدد فعالیت گسترده در فضای مجازی به گردان سایبری شهرستان که کانال‌های اخبار بجستان را در دست دارند گفت: هشتک‌هایی در این بستر به مناسبت روز قدس با شعار‌های الموت لاامریکا و لااسرائیل صرت گیرد و همچنین مسابقت ویژه فرهنگی از مجموعه بیانات مقام معظم رهبری و حضرت امام (ره) در مورد فلسطین و همچنین دلنوشته‌ها و عکس نوشته به مناسبت این روز و سوم خرداد صورت گیرد و به برندگان جوایزی اهداء گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها