خبرهای داغ:

دعوت فرماندار ویژه ملایر از مردم برای حمایت از فلسطین در فضای مجازی

فرماندار ویژه شهرستان ملایر با صدور پیامی از آحاد ملت شریف و ولایت‌مدار ملایر خواست همراه با سایر مردم جهان با حضور پرشور در فضای مجازی حمایت معنوی خویش را از مردم ستم دیده و رنج کشیده فلسطین اعلام دارند.
کد خبر: ۹۲۴۳۴۸۶
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰

دعوت فرماندار ویژه ملایر از مردم برای حمایت از فلسطین در فضای مجاریبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، قدرت اله ولدی، فرماندار ویژه شهرستان ملایر با صدور پیامی از آحاد ملت شریف و ولایت‌مدار ملایر خواست همراه با سایر مردم جهان با حضور پرشور در فضای مجازی حمایت معنوی خویش را از مردم ستم دیده و رنج کشیده فلسطین اعلام دارند.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مساله ‌فلسطین‌ از لحاظ‌ اسلامی ‌برای ‌همه ‌مسلمانان ‌از جمله ‌برای ‌ما یک‌ مساله‌‌ اساسی‌ و یک‌ فریضه ‌است‌. (مقام معظم رهبری مدظله العالی)

روز جهانی قدس یکی از ماندگارترین یادگاران احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) حضرت امام خمینی(ره) و نماد صف‌بندی حق در مقابل باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج ‌کشیده و مظلوم فلسطین است.

روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی ملت بیدار جهان، به ویژه ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی در موضوع فلسطین، و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان است، آرمانی که متعلق به همه آزادی‌خواهان و درد مشترک همه انسان‌های عدالتخواه به عنوان حادثه‌ای برای موحدین و مؤمنان در اعصار گذشته، حال و آینده از روزی که مسجدالاقصی پایه ‌گذاری شد تا همیشه تاریخ است.

روز قدس روز عزت، روز قدرت نمایی، روز انسجام جهانی و صف آرایی همه مسلمانان و بلکه همه مستضعفان در برابر ظلم ها، تجاوزها و خون ریزی های رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی است. 

امسال نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی، راهپیمایی سراسری روز قدس برگزار نمی‌شود اما با تدابیر اتخاذ شده برنامه‌های روز جهانی قدس به نحو احسن برگزار خواهد شد و در این روز شاهد فرمایشات رهبر معظم انقلاب با امت جهان اسلام به صورت زنده خواهیم بود.

اینجانب ضمن دعوت از تمامی مردم شهید پرور و امت انقلابی شهرستان ملایر به شنیدن سخنان مقتدای مقتدر و عظیم الشان امت اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی) که به صورت زنده از شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان پخش می شود، خواستارم در این روز با حضور پر شور در فضای مجازی نفرت و انزجار خود را از صهیونیست های غاصب و استکبار جهانی اعلام کنند.

قدرت اله ولدی
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر

انتهای پیام/

ارسال نظرات