خبرهای داغ:
همدان-در بیانیه سپاه انصارالحسین (ع) همدان آمده است: ایران اسلامی کانون دفاع از قدس شریف و مرکز حمایت از جبهه مقاومت، امروزه در رأس آمریکاستیزی، استکبارستیزی و صهیونیست ستیزی قرار دارد و هدف رهانیدن فلسطین است.
کد خبر: ۹۳۳۹۸۵۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰

ایران اسلامی کانون دفاع از قدس شریف و مرکز حمایت از جبهه مقاومت استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس یکی از ابتکارات تاریخی امام روح الله( ره) و فریاد مردم آزادی‌خواه جهان علیه رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم و بی‌پناه فلسطین و محکوم نمودن سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی به سرکردگی منکر بزرگ، آمریکای جهانخوار و روز تجلی وحدت و همدلی مستضعفان برای رهایی قبله نخستین مسلمین جهان است.

این بیانیه می‌افزاید: ایران اسلامی کانون دفاع از قدس شریف و مرکز حمایت از جبهه مقاومت، امروزه در رأس آمریکاستیزی، استکبارستیزی و صهیونیست ستیزی قرار دارد و آنچه که هدف است رهانیدن فلسطین است؛ یعنی محو رژیم غاصب اسرائیل و بازگرداندن قدس شریف به مردم  فلسطین.

در این بیانیه آمده است: بی‌تردید قدس شریف آزاد خواهد شد و این وعده خدای متعال حتمی است اما دولت‏هاى اسلامى و مردم مستضعف جهان باید با اتحاد و همبستگی و با بسیج همه امکانات برای خشکاندن ریشه این غده سرطانی در مقابل طراحان جنایتکار و مزدور معامله قرن بایستند و از افکار پلید شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و صهیونیست بین الملل جلوگیری کنند.

لذا ما پاسداران سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان به درگاه خداوند متعال در ماه پرفضیلت رمضان  بار دیگر تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و همه مسلمین مظلوم جهان و انزجار از صهیونیست‌ها و حامیان آنان را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات