بیانیه سازمان بسیج طلاب سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بمناسبت روز قدس سال 1399

سازمان بسیج طلاب سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای صادر نمود.
کد خبر: ۹۲۴۳۵۹۷
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در این بیانیه آمده است:

باسمه تعالی

قصّه‌ی پُرغصّه‌ی فلسطین و اندوه جان‌کاه مظلومیّت این ملّت صبور، بردبار و مقاوم، حقیقتاً هر انسان آزادی‌خواه و حق‌طلب و عدالت‌جو را می‌آزارد و درد و رنجی انبوه بر دل می‌نشاند. تاریخ فلسطین و اشغال ظالمانه‌ی آن و آواره کردن میلیون‌ها انسان و مقاومت دلیرانه‌ی این ملّت قهرمان، پُر فرازونشیب است. کاوشی هوشمندانه در تاریخ نشان میدهد که در هیچ برهه‌ای از تاریخ، هیچ‌یک از ملّتهای جهان با چنین رنج و اندوه و اقدامی ظالمانه مواجه نبود‌ه‌اند که در یک توطئه‌ی فرامنطقه‌ای، کشوری به طور کامل اشغال شود و ملّتی از خانه و کاشانه‌ی خود رانده شوند و به جای آنان، گروهی دیگر از جای جای جهان بدان‌جا گسیل شوند؛ موجودیّتی حقیقی نادیده گرفته شود و موجودیّتی جعلی بر جای آن بنشیند، امّا این نیز یکی از صفحات ناپاک تاریخ است که همچون دیگر صفحات آلوده، با اذن خدای متعال و یاری او بسته خواهد شد؛ چه آنکه : إِنَّ الْبَاطِلَ کانَ زَهُوقًا. (آیه ۸۱ سوره اسراء) وَ قال: اَنَّ الاَرضَ یَرِثُها عِبَادِیَ الصّاَٰلِحُون. (آیه ۱۰۵ سوره انبیاء).

مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)
چهاردهم ماه می‌میلادی (۲۵ اردیبهشت) یادآور روز تلخی در خاطره امت اسلام است. روز تلخی که در آن سرزمین اسلامی فلسطین اشغال و ملت مسلمان آن؛ قتل عام و از خانه و کاشانه خویش آواره و اشغالگران بر این سرزمین اسلامی؛ یک دولت صهیونیستی را بنا نهادند. روزی که حقیقتا به عنوان نکبت بر کل جهان اسلام جاری و ساری است.

بی تردید نکبت این روز تا زمانی که امت اسلام از آرمان‌های قدس غفلت کنند همچنان بر جهان اسلام سرایت دارد.. به کشور‌ها و جوامع اسلامی برای جلوگیری از تکرار واقعه شوم یوم النکبه در طرح خطرناک معامله قرن آمریکا؛ که نشانه‌ی خباثت و احمقانه بودن رفتار‌ها و حرکات ترامپ است هشدار
می‌دهیم که در چارچوب معامله قرن آمریکا، بخش‌های دیگری از کرانه باختری فلسطین و قدس را به صهیونیست‌ها بخشیده که ممکن است هزاران فلسطینی دیگر را آواره سازد. همانطور که اروپا بخشی از فلسطین را به صهیونیست‌ها بخشید و فلسطینیان را آواره ساخت. در کنار غاصبان زورگو، رژیم‌های خیانت کاری در جهان اسلام که به ضرب زور و حمایت قدرت‌های استعماری بر ملت‌های مسلمان غالب شده اند؛ در فرایند خیانت عادی سازی با اسرائیل ورود کرده و می‌کوشند این حیات پلید و رو به نابودی را نجات بخشند. به امید الهی سرنوشت شوم آنان غرق شدن با مغروق است. ان شاء الله

سازمان بسیج طلاب سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای راه آزادی دارالاسلام فلسطین از آغاز تاکنون و تا پایان حیات اسرائیل؛ بزرگداشت روز جهانی قدس را به عنوان صدای رسا و کوبنده امت اسلامی بر علیه رژیم پلید؛ جنگ آفرین؛ اشغالگر و جنایت پیشه صهیونیسم و آمریکا و سایر مستکبرین عالم دانسته و اعلام میدارد بی شک کمرنگ شدن این یوم الله از خواب‌های تعبیر نشدنی نظام سلطه به شمار رفته در شرایط کنونی ویروس منحوس کوید ۱۹۴۸ را بسیار خطرناک‌تر از ویروس منحوس کرونا دانسته و فریاد بر می‌آوریم: حمایت از آزادی فلسطین یک تکلیف ساقط نشدنی از امت اسلام است و ملت مجاهد فلسطین و نیز حامیان آن در جهان اسلام و خاصه محور مقاومت همواره فلسطین را به عنوان یک تکلیف و اولویت تلقی کرده و با حمایت همه جانبه خود؛ به محور عربی؛ غربی و عبری اجازه به ثمر نشستن طرح‌های ضد اسلامی و ضد فلسطینی مانند معامله قرن را نخواهند داد و رژیم‌های سفاک و خونخوار عالم بدانند این سنت الهی است که امر باطل نابود شدنی است؛ و شکی نیست که امروز محور مقاومت تنها راهکار برون رفت از وضعیت موجود فلسطین و قدس است که در جغرافیایی به وسعت غزه؛ لبنان؛ سوریه؛ عراق؛ ایران؛ یمن؛ و مجاهدانی از افغانستان و پاکستان را در خود جای داده است؛ و به برکت شکل گیری محور مقاومت این شجره خبیثه به پایان حیات منحوس خود نزدیک شده است. درپایان و عنایت الهی و به فرمود: ه‌ی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی): ((اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و به فضل الهی، چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.))
 
ان شاءالله
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار