فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر:

فتح فتوح خرمشهر درس مقاومت وایستادگی می‌دهد

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر گفت:خرمشهر تاریخ مجسم و نمونه عینی صلابت و استواری جوانان جان برکفی است که صادقانه و بی ریا و گمنام به استقبال شهادت رفتند.
کد خبر: ۹۲۴۳۷۰۲
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱
سرهنگ پاسدار محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار بسیج ایرانشهر گفت: خرمشهر حدیث مقاومت و جانبازی دلیرمردان، نماد شجاعت و دلاوری و سند افتخار ملتی است که برای دفاع از آبرو، ناموس خود، از جوانان برومند خوبش گذشتند تا بر دروازه‌های خونین شهر تا همیشه جمله فتح پیروزی نقش بند.
 
وی افزود: خرمشهر تاریخ مجسم و نمونه عینی صلابت و استواری جوانان جان برکفی است که صادقانه و بی ریا و گمنام به استقبال شهادت رفتند، زیرا معتقد بودند مرگ سرخ به از زندگی با خواری است.
 
سرهنگ هراتی ادامه داد: سوم خرداد برای ما روزی بسیار مهم خاطره انگیز و افتخار آفرین است روزی که دشمن متجاوز، ظالمانه بی دلیل به سرزمین و مهین پاک ما حمله و تجاوز کرد.
 
فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: ایثار و پایداری، صبر، ولایت مداری و ایمان و مهمتر از همه باور به پیروزی از اصلی‌ترین دلایل حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر بود و باید امروز با الگو برداری از آن در مقابل توطئه‌های دشمنان در جنگ فرهنگی و اقتصادی ایستادگی کرده و مایوس نشویم چرا که برای پیشبرد انقلاب خرمشهر‌ها در پیش است.
 
این مسئول اطهارداشت: سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس است که عظمت این رویداد تاریخی بر همگان مشخص است فتح فتوح خرمشهر درس مقاومت وایستادگی می‌دهد لذا توصیه می‌شود در برابر دشمن مقاومت و پایدازی جواب میدهد و در هرجا که ما فرهنگ مقاومت و ایستادگی کم رنگ شد ضربه‌های سنگین بر ما وارد شد که مذاکره اخیر یکی از این اتفاقات تلخ است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار