مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: باید عرصه را بر رژیم صهیونیستی با پشتیبانی از محور مقاومت و شهید حاج قاسم سلیمانی، تنگ کنیم.
کد خبر: ۹۲۴۳۷۲۱
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام علی درویشی امروز ضمن تبریک روز قدس اظهار داشت: به گفته مقام معظم رهبری رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی است که بعد از جنگ جهانی اول و نزدیک به هفتاد و چهار سال پیش با حمایت گسترده استعمار پیر انگلیس، با جمع کردن یهودیان از سراسر جهان با هدف ایجاد پایگاه صهیونیستی ایجاد شد.

 

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در رابطه با عمده دلایل پیدایش رژیم صهیونیستی عنوان کرد: آنها می‌خواستد بدهی خود را تحت عنوان هولوکاست پرداخت کنندو حکومت دست نشانده‌ای در منطقه خاورمیانه داشته تا بتوانند از طریق آن سیاست‌های استعماری خود را پیاده کنند و به منافع مادی خود در منطقه دسترسی داشته باشند و منافع منطقه‌ای خود مانند نفت را تامین کنند.

 

وی با بیان اینکه به لحاظ معنوی و فرهنگی نیز رژیم صهیونیستی در تضاد کامل با منافع و اعتقادات کشورهای مسلمان منطقه است، خاطر‌نشان کرد: این رژیم به دلیل منابع مالی و گسترده‌ای که غربی‌ها در اختیار آنها قرار دادند، حمایت‌های سیاسی ابرقدرت‌ها، برخورداری از سلاح‌های هسته‌ای و تکنولوژی که در اختیار دارند همواره تهدید بزرگی برای کشورهای منطقه بوده است.

 

درویشی گفت: حتی قبل از انقلاب نیز رژیم صهیونیستی تهدیدی برای ما بوده چرا که اعتقادات، منش و رفتار آنها مخالف فرهنگ و اعتقادات ما بود و بعد از انقلاب نیز در طول این دوران چهل ساله انقلاب همواره عملکرد و اقداماتش در تضاد کامل با مراکز امنیت ملی ما بود که نشان می‌دهد نباید بی‌تفاوت در کنار رژیم جعلی و دست نشانده بگذریم.

 

وی تصریح کرد: اگر نسبت به این موضوع بی‌اهمیت باشیم باید شاهد جنگ‌های گسترده‌ در منطقه، ناامنی‌های فراوان و اختلاف‌افکنی‌های فراوان در منطقه باشیم کما اینکه در سال‌های اخیر شاهد بودیم و این نتیجه رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل در منطقه است و ما چاره‌ای نداریم جز اینکه به نقطه‌ای که منجر به دفع این تحلیل‌ها می‌شود روی آوریم.

 

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: ماهیت رژیم صهیونیستی تهدیدی برای منافع امنیت و آرمان‌های انقلاب است و ما باید با کمترین هزینه و آمادگی لازم به دفع خطرات و تهدیدات این رژیم بپردازیم.

 

وی بیان کرد: یکی اینکه از قدرت‌هایی که با انقلاب اسلامی در تعارض و ضدیت جدی و اختلاف ماهیتی است صهیونیسم سیاسی و جهانی است که رژیم صهیونیستی مظهر آن و رژیم اشغالگر قدس نماینده آن است و باید مورد توجه قرار گیرد.

 

درویشی در رابطه با شاخص‌های رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد: در وهله نخست تبلیغات گسترده رژیم صهیونیستی علیه کشورهای منطقه، دوم ایجاد گروه‌های تروریستی مانند داعش و مذهب جدید وهابیت برای ایجاد تفرقه و خونریزی بین مسلمانان جهان و سومین شاخص برای رژیم صهیونیستی ایجاد گروه‌های تروریستی و مسلح کردن کردن آنهاست که گروه‌های تجزیه‌طلب در شمال‌غرب و جنوب‌شرق به صورت مسلحانه علیه نظام ما وارد جنگ می‌شوند و آموزش، منابع مالی و حمایت‌های ذاتی آنها به وسیله آن صهیونیسم تأمین می‌شود.

 

درویشی با اشاره به اینکه ریشه همه گروه‌های تروریستی به حمایت‌های گروه‌های رژیم صهیونیستی باز می‌گردد، گفت: ایجاد شایعه و تولید فیلم‌های ضد شیعه و دینی یکی از کارهایی است که در این چهل ساله همواره از رژیم‌صهیونیستی مشاهده کردیم.

 

وی با تاکید بر ارائه راهکار‌ها از سوی مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره)گفت: راهکارهای پیشنهاد شده این است که مردم ما همواره ماهیت،اهداف،دشمنی و توطئه این رژیم جعلی را بشناسند و همواره برای جوانان ما ضبط و بیان شود.

 

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: حمایت و پشتیبانی از حرکت‌های مقاومت در جهان اسلام را باید به جدیت دنبال کنیم چراکه ما همیشه باید حرکت کنیم و عرصه را بر رژیم صهیونیستی با پشتیبانی از محور مقاومت و شهید حاج قاسم سلیمانی، تنگ کنیم.

 

وی با اشاره به جایگاه بزرگ شهید قاسم سلیمانی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی به دلیل اینکه فرمانده محور مقاومت و محور اصلی مقاومت بود توسط آمریکا ترور شد که نشان از این دارد جهان اسلام با محوریت جمهوری اسلامی شکل گرفته است.

 

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند برای تحقق نابودی رژیم صهیونیسم، مردمان فلسطین از آوارگی به سرزمین مادری خود بازگردند و در یک انتخابات آزاد نحوه حکومت و مسئولیت را با رای مستقیم خود انتخاب کند، منظور ما از نابودی رژیم صهیونیستی نابودی یهودیان نیست بلکه رژیم اشغالگری که به اسم یهودیان کودک‌کشی می‌کند و سبب ایجاد ناامنی در منطقه شده است باید نابود شود.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات