سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با صدور بیانیه ای به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر تاکید کرد:حماسه آزادسازی خرمشهر درس بزرگ مقاومت و ایستادگی یک ملّت مصمّم محسوب می‌شود که در تاریخ ثبت شده است
کد خبر: ۹۲۴۳۷۲۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عملیات افتخار آفرین بیت المقدس و فتح الفتوح آزادسازی خرمشهر قهرمان از نقاط عطف دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران است که برای همیشه بر تارک تاریخ میهن اسلامی می‌درخشد و منشاء عزت، عظمت و بالندگی مردمان این سرزمین و هوشمندی و هوشیاری آنان برابر توطئه‌ها و نقشه‌های جبهه دشمنان انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود.

حماسه عظیمی که با پشتیبانی مردم از رزمندگان اسلام، ایمان، اعتقاد و غیرت دلیرمردان ایران اسلامی و از همه مهمتر وحدت و همدلی نیرو‌های شرکت کننده در آن اعم از ارتش، سپاه و بسیج مردمی به دست آمد.

سوم خرداد ۱۳۶۱ یکی از بارزترین جلوه‌های نصرت الهی در تاریخ سراسر افتخار جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود. در این روز عظیم، شهر خون و قیام پس از ۱۹ ماه، بار دیگر توسط رزمندگان اسلام آزاد شد و پرچم اسلام بر فراز مسجد جامع خرمشهر به اهتزاز در آمد.

این روز عزیز، درس بزرگ مقاومت و ایستادگی یک ملّت مصمّم محسوب می‌شود که در تاریخ ثبت شده است. به گواهی تاریخ، ملت بزرگ ایران همواره با مقاومت و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی‌های استکبار جهانی خواهد ایستاد و از آرمان‌های امام راحل، انقلاب و شهیدان گلگون کفن حراست و پاسداری می‌کند.

سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان این روز بزرگ و پیروزی تاریخی فتح خرمشهر و این میراث معنوی ماندگار را به عموم ملت ایران و تمامی آزادگان جهان و به‌ویژه مردم شهیدپرور استان زنجان و آفرینندگان آن حماسه عظیم تبریک و تهنیت گفته و تجدید میثاق خود را با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و بیعت ناگسستنی با مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و شهدای بزرگوار خاصه سیدالشهدای مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام می‌دارد.


روابط عمومی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان
ارسال نظرات