خبرهای داغ:

پخت و توزیع ۱۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان

در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری که ماه رمضان، ماه ایثار ،انفاق و کمک به مستمندان است چه خوب است رزمایش گسترده ای در کشور به وجود بیاید برای مواسات و همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا»، پخت غذای گرم در سطح این شهرستان انجام و توزیع بین نیازمندان و خانوارهای تحت حمایت صورت گرفت.
کد خبر: ۹۲۴۳۷۶۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان ؛ اجرای رزمایش کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان تعداد ۱۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان ومددجویان تحت پوشش کمیته حضرت امام (ره) توسط بسیج سازندگی ناحیه سپاه شادگان با همکاری قرارگاه کربلا توزیع گردید؛

 

پاسدار رادمرد مسئول بسیج سازندگی ناحیه بیان کرد : اجرای این طرح از شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) آغاز شده و تا به حال ۳۸۰۰ بسته در اختیار محرومین شناسایی شده قرار گرفت .

ایشان خاطر نشان کردند : توزیع غذای گرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با هماهنگی های انجام شده در مناطق محروم بین نیازمندان توزیع گردید .

وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا و نیز تاکید رهبر معظم‌انقلاب بر یاری رساندن‌به خانواده های آسیب دیده در چنین شرایطی، هماهنگی های لازم با مشارکت کنندگان صورت گرفته تا این اقدامات تا شکست کرونا و اعلام‌ پایان آن ادامه داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها