بیانیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیکشهر درخصوص حماسه خونین فتح خرمشهر:
عملیات عزتمند بیت المقدس و فتح خرمشهر عرصه حاکمیت معنویت و روحیه انقلابی ٬ مجاهدت ملت و از همه مهمتر گوش به فرمان بودن تدابیر و اندیشه های راهبردی ولایت فقیه در سایه توکل به نصرت الهی و تکیه به توان داخلی بود که توانست ناکارآمدی قدرتهای استکباری در برابر قدرت الهی را به نمایش بگذارد.
کد خبر: ۹۲۴۳۷۸۶
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر،  ناحیه مقاومت بسیج سپاه  نیکشهر در خصوص حماسه خونین فتح خرمشهر بیانیه ای صادر کرده است در این بیانیه آمده است: 

عملیات غرورآفرین بیت المقدس و حماسه فتح خرمشهر در سوم خرداد ماه سال۱۳۶۱ نقطه سرنوشت سازی در روند هشت سال جنگ تحمیلی بود که موجب شد انقلاب نو پای ایران٬قدرت انقلابی خود این بار در عرصه نظامی به رخ جهانیان بکشد و هیبت پوشالی صدام و رژیم بعثی صهیونیستی که از حمایت ابرقدرتهای غربی و شرقی در راس آن آمریکای جنایتکار بود را در هم بشکند.

مقاومت آگاهانه و مومنانه رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر با اتکا به این آیه شریفه یا ایهاالذین امنو انتصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم (محمد/۷)و نیز با تبعیت محض از امام راحل(ره) که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

علاوه بر بیرون راندن اشغالگران ٬ پیروزی بزرگ ملت ایران و شکست دشمنان باعث تغییرات راهبردی در موازنه قدرت در جغرافیای سیاسی و امنیتی غرب آسیا شد.

عملیات عزتمند بیت المقدس و فتح خرمشهر عرصه حاکمیت معنویت و روحیه انقلابی ٬ مجاهدت ملت و از همه مهمتر گوش به فرمان بودن تدابیر و اندیشه های راهبردی ولایت فقیه در سایه توکل به نصرت الهی و تکیه به توان داخلی بود که توانست ناکارآمدی قدرتهای استکباری در برابر قدرت الهی را به نمایش بگذارد که با گذشت سه دهه از مقطع پر افتخار دفاع مقدس ٬ جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و سربلندی به یک قدرت تاثیر گذار فرا منطقه ای انکار ناپذیر تبدیل شده است.

بازخوانی حماسه مقاومت و مرور روحیه انقلابی و جهادی فرزندان انقلاب که بعد از ۵۷۸ روز منجر به آزادسازی خرمشهر شده تاریخ حقیقی و واقعی هشت سال جنگ تحمیلی است که بفرموده امام راحل تمام کفر در برابر تمام اسلام ایستاده است.

رسالتی مهم و سنگین است و باید آن را به گوش نسل های آینده ساز ایران اسلامی رساند. انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ایران وارد مرحله نوینی از شکل گیری بحران ها و تنش های منطقه ای شده است.

لذا در راستای تحقق اندیشه ها و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) مینی بر اینکه خرمشهرها درپیش است ٬همه آحاد ملت بویژه مسئولان با عزم و اراده انقلابی در عرصه های مقابله با تهدیدات دشمنان بویژه در عرصه های اقتصادی با تکیه بر قدرت٬ ظرفیت و پتانسیل نیروهای کارآمد و توانمند داخلی اهداف و آرزوهای شوم بد خواهان و براندازان نظام اسلامی رانقش بر آب کنند.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر با تعظیم به مقام شامخ امام راحل(ره) و شهیدان حماسه ساز آزاد سازی خرمشهر و گرامیداشت روز ملی مقاومت و ایثار و نیز با تجدید بیعت با آرمان های والای امام و شهدا و ولایت مطلقه فقیه با تاکید بر آمادگی همه جانبه برای پاسداری از آرمانها و دستاوردهای عظیم فتح خرمشهر و زعامت رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی اعلام می دارد هرگونه خطای راهبردی دشمنان داخلس وخارجی را پشیمان کننده پاسخ می دهد.

روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیکشهر
ارسال نظرات