خبرهای داغ:
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: همه فعالان فرهنگی تلاش کنند تا از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ، صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.
کد خبر: ۹۲۴۳۷۹۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴

آیت الله محسن حیدری در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ناشی از این بیماری امکان برگزاری مراسم گسترده روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به صورت راهپیمایی مقدور نیست ولی از طریق فضای مجازی و اجرای برنامه های مختلف می توان این روز را گرامی داشت.

وی با بیان اینکه جمعه آخر ماه مبارک رمضان، زمان برگزاری روز قدس در ایران و سراسر جهان اسلام است گفت : روز قدس یکی از مناسبت‌های استراتژیک و راهبردی مسلمانان در جهان اسلام به شمار می‌آید که با هدف حمایت از مردم مظلوم فلسطین و به وسیله امام خمینی(ره) و یکسال پس از پیروزی انقلاب اسلامی نامگذاری شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر استفاده از شبکه های اجتماعی برای بزرگداشت روز قدس افزود: بی شک ویروس کرونا و تبعات ناشی از آن موجب نمی شود که مسئله اول جهان اسلام به فراموشی سپرده شود.

وی با اشاره به اینکه امسال روز قدس با سخنرانی به یادماندنی رهبر معظم انقلاب به صورت مستقیم (ساعت ۱۲ ظهر) برای همه ایرانیان و جهانیان همراه است گفت: ایران اسلامی با تمام وجود از تمام مظلومین جهان دفاع می کند تا این پرچم را به دست صاحب اصلی عدالت گستر حضرت ولی عصر «ارواحناه فداه» بسپارد.

وی ادامه داد: حق مسلم مسلمانان برگزاری آزادانه نماز بدون هر گونه قید و شرطی در مسجدالاقصی است و ظلم و اشغال صهیونیست ها نمی‌تواند برای همیشه استوار باشد، بی شک ملتی که برای آزادی سرزمینش مبارزه می‌کند بالاخره روزی پیروز خواهد شد.

به گزارش ایرنا مراسم راهپیمایی روز قدس به دلیل شیوع بیماری کرونا در تمام نقاط مختلف کشور برگزار نمی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها