۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال، به همت کارکنان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کمک‌های مؤمنانه در ماه مبارک رمضان، تهیه و پس از شناسایی نیازمندان آبرومند شهر چابهارکه تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نبودند، توزیع نمودند.
کد خبر: ۹۲۴۳۸۱۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
به گزارش خبرنگار بسیج از چابهار،  ۵۰ بسته معیشتی در راستای رزمایش کمک مومنانه توسط پایگاه بسیج دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار بین نیازمندان توزیع شد.

این بسته های معیشتی هر یک به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال، به همت کارکنان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کمک‌های مؤمنانه در ماه مبارک رمضان، تهیه و پس از شناسایی نیازمندان آبرومند شهر چابهارکه تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نبودند، توزیع نمودند. 

حضور کارکنان دانشگاه دریانوردی وعلوم دریایی چابهار در این رزمایش ملی، زمینه ساز تحقق گفتمان تمدن اسلامی خواهد بود. 

 هریک از این بسته‌های معیشتی به ارزش سه میلیون ریال شامل اقلام اساسی از جمله برنج، روغن، رُب گوجه‌فرنگی، ماکارونی و همچنین ملزومات سفره افطار، بود. 

استمرار اینگونه اقدامات برای کمک به اقشار آسیب پذیر و نیازمندان جامعه از سوی اساتید و کارکنان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، همواره استمرار خواهند داشت.
ارسال نظرات