خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی خبر داد

توزیع ۸۹ هزار بسته معیشتی در رزمایش "کمک مومنانه" در خراسان جنوبی

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای شروع رزمایش کمک مومنانه در خراسان جنوبی تا جمعه دوم خرداد ماه بیش از ۸۹ هزار بسته معیشتی در بین اقشار آسیب‌پذیر از بیماری کرونا در سطح استان توزیع شده که ارزش ریالی آن ۱۸ میلیارد و چهارصد میلیون تومان می باشد .
کد خبر: ۹۲۴۳۸۷۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی هنری مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی صبح امروز در حاشیه مراسم رزمایش کمک مومنانه بسیج دانش آموزی شهرستان بیرجند در خصوص گزارش اقدامات صورت گرفته در استان در راستای این رزمایش، گفت : از ابتدای شروع رزمایش کمک مومنانه در استان با همکاری همه مردم، استانداری، دستگاههای اجرایی استان، سپاه و بسیج، موسسات خیریه، گروههای مردم نهاد و گروههای جهادی تا جمعه دوم خردادماه بیش از ۸۹ هزار بسته معیشتی در بین اقشار آسیب‌پذیر از بیماری کرونا در سطح استان توزیع شده که ارزش ریالی آن ۱۸ میلیارد و چهارصد میلیون تومان می باشد .

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی ادامه داد : علاوه بر بسته های توزیع شده ، جمع کمک های نقدی و غیرنقدی استان بالغ بر ۳ میلیارد و دویست میلیون تومان بوده است .

وی افزود: با توجه به تعطیلی بخش قابل توجهی از کسب و کارها به واسطه بیماری کرونا و در راستای رزمایش کمک مومنانه با کمک خیرین عزیز تاکنون اجاره بیش از هزار و ۱۰۰ واحد تجاری در استان به ارزش ریالی ۷۵۰ میلیون تومان بخشیده شده است.

هنری با اشاره به پرداخت وام به مشاغل آسیب دیده از کرونا، افزود: بیش از ۸۲ فقره وام قرض‌الحسنه به مبلغ  ۲۹۰ میلیون تومان توسط خیرین بصورت مردمی پرداخت گردید.

وی ادامه داد: در زمینه پخت غذای گرم نیز با کمک کمیته امداد و سایر خیرین و هیئات مذهبی تعداد حدود  ۲۶۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش ریالی ۲ میلیارد و چهارصد و پنجاه میلیون تومان در بین محرومین و آسیب دیدگان کرونا توزیع شده است .

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه روز چهارشنبه ۷ خرداد ماه به صورت سراسری در استان برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها