رئیس کمیسیون ایثار، امنیت و مقاومت شورای اسلامی شهر سبزوار در گفت‌وگو با «بسیج»:
رئیس کمیسیون ایثار، امنیت و مقاومت شورای اسلامی شهر سبزوار گفت: همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس و فتح خرمشهر، ۳۱۳ نهال زیتون در سبزوار کاشته شد.
کد خبر: ۹۲۴۳۸۷۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
علی ارغیانی، رئیس کمیسیون ایثار، امنیت و مقاومت شورای اسلامی شهر سبزوار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با اشاره به شرایط به وجود آمده در کشور و لزوم مسائل مربوط به‌پیش گیری از شیوع کرونا و عدم برگزاری راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: نهال‌های زیتون در بلوار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور امام‌جمعه، فرمانده ناحیه سپاه، شهردار سبزوار، اعضای شورا و مدیران شهری کاشته شد.

وی بابیان اینکه قدس هیچ‌گاه از یاد ملت‌های مسلمان پاک نخواهد شد و در هر شرایطی نسبت به این موضوع مهم عکس‌العمل نشان خواهیم داد تأکید کرد: نهال زیتون که به‌عنوان نماد صلح و هویت فلسطینیان مطرح است علت انتخاب کاشت این درختان بوده است.

ارغیانی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای اجرای حرکت‌های نمادین در سطح شهر افزود: این اقدام پس از هماهنگی، مشورت و موافقت امام‌جمعه و مدیران شهری در دستور کار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سبزوار قرار گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها