بزرگداشت سوم خرداد در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود+ تصاویر

به منظور بزرگداشت حماسه آزاد سازی خرمشهر ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود و اسماعیل قاسمپور از فرماندهان دوران دفاع مقدس و عملیات بیت المقدس دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۲۴۴۰۴۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود، مدیر و جمعی از جانبازان، رزمندگان و ایثار گران منطقه با اسماعیل قاسمپور یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس، همزمان با فرارسیدن سوم خرداد ماه مصادف با آزاد سازی خرمشهر در محل سالن جلسات این شرکت دیدار و گفتگو کردند.
علی اکبر عربعامری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود ضمن عرض خیر مقدم و تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس خصوصا دلاوران حاضر در عملیات فتح خرمشهر را گرامی داشت و حفاظت از خاک میهن اسلامی را مدیون رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدا و ایثارگران دانست و ابراز امیدواری کرد که همگی بتوانیم از ادامه دهندگان راه آن بزرگواران باشیم.
در ادامه اسماعیل قاسمپور که خود از فرماندهان حاضر در عملیات بیت المقدس بود به تشریح عملیات آزاد سازی خرمشهر پرداخت و گفت: با مقاومت مردم قهرمان شهر که با دست خالی بدون سلاح و تجهیزات و نیرو‌های آموزش دیده و با همکاری شیرین نیرو‌های ارتش و سپاه پاسداران و الطاف خداوند رحمان این پیروزی محقق گردید.
قاسمپور تجلیل از مقام شامخ شهدا را گرامیداشت و تجلیل از ارزش‌ها و سرمایه‌های معنوی دانست و تاکید کرد که با تکیه بر تاکیدات مقام معظم رهبری بر عهد و پیمان خویش با شهدا در حفظ و نگهداری انقلاب اسلامی و ایستادگی در برابر دشمنان ثابت قدم‌تر از گذشته خواهیم ماند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار