فرماندار خرم‌آباد از اعمال محدودیت‌های شدید در این شهرستان در پی شیوع مجدد کرونا خبر داد و گفت: از ورود خودروهای غیر بومی به خرم‌آباد جلوگیری می‌شود و حضور در اماکن و مناطق تفریحی نیز ممنوع است.
کد خبر: ۹۲۴۴۰۷۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹

به  گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، جعفر طولابی امروز در پایان جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، در خصوص تشدید مصوبات جدید بر اساس شرایط استان و شهرستان که در وضعیت هشدار قرار گرفته است،گفت: ورودی خرم‌آباد از سمت جنوب، توسط پلیس راهور، نیروی انتظامی و هلال احمر مسدود و از ورود خودروهای غیربومی به داخل شهر خرم‌آباد تا اطلاع ثانوی جلوگیری به عمل خواهد آمد. 

 

وی افزود: ورود افراد( بومی و غیربومی) به مناطق گردشگری و جاذبه‌های طبیعی شهرستان خرم‌آباد تا اطلاع ثانوی ممنوع  است، همچنین مسدودی راه‌های ورودی به پارک‌ها و بوستان‌ها تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

 

فرماندار خرم‌آباد اظهار داشت: هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و تمام مراکز اقامتی شهرستان تا اطلاع ثانوی از پذیرش مسافر خودداری نمایند. 

 

وی یادآور شد: فعالیت رستوران‌ها به صورت بیرون بر بلامانع است منتها ارائه سرویس در سالن‌های پذیرایی اکیدا ممنوع است.

 

طولابی گفت: اکیپ‌های بازرسی بر فعالیت صنوف مختلف در سطح شهر، با اضافه کردن تعداد نفرات و اکیپ‌های بیشتر، نظارت و سخت گیری لازم را در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعمال خواهند نمود.

 

وی با بیان اینکه اقامه نماز عید فطر در مساجد و مصلی الغدیر برگزار نخواهد شد، افزود: ورودی آرامستان‌ها همچنان مسدود بوده برپایی مراسمات تشییع،تدفین، چهلم، سالگرد به صورت گسترده و اعلام فراخوان ممنوع است. 

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات